Morsning korsning alla där ute :D



Morsning på er alla idag blir de nog en väldigt kort blogg känner jag för skallen är så bråkig så orkar inte sitta upp nå länge åt gången utan måste lägga mig mellan varven för värken :mad:
Jag är inne i vad som heter HELVETES veckan just nu å de är som säkert många redan vet den vecka när skallen totalt spårat ut å för att komma på rätt köl igen måste jag till VC å få en spruta å de är några dagar kvar tills dess så bara bita i de sura äpplet å pina ut tills dess ;(

De är nog mer än en gång under just denna 1-1,5 vecka som jag bara sätter mig ner å gråter för att de gör så ont för spinner runt i sängen som en jävla elvisp, mest för att de inte går att ligga stilla när skallen gör så ont men ibland har jag tur att jag kan somna ifrån skiten en stund. :tired:
De är värt så mycke såna här dagar när de bara pulserar å dunkar hela tiden....å samtidigt hör jag mitt ex ord i skallen om hur lat jag är å aldrig gör nåt utan bara ligger å latar mig, att jag inte duger till nåt å att jag ska sluta känna efter så jävla mycke enligt han :mad: men vet samtidigt att de inte är sant men när värken håller låda så jag blir trött å slut så ringer hans ord extra mycke i skallen på en å de gör en bara mer ledsen även om jag vet att de inte är sant innerst inne men ni vet de är svårt komma ifrån gamla spår från förr så att säga. :S

Jag skulle vilja byta gardiner å dammsuga mina golv men vet att min jetmotor till dammsugare klarar jag inte av att höra helt enkelt den skulle nog få skallen att explodera :S men önskar man kunde lyfta lös skallen å stänga in den i ett skåp med hörselproppar i öronen så jag inte hörde dammsugaren då skulle de gå :D men skulle nog se lite komiskt ut om en huvudlös människa gick runt å dammsög i lägenheten tror mer än en granne skulle tippa baklänges :D

Nää nu ska jag fortsätta vila mig i hopp om att skallen kanske lugnar ner sig så mycke att jag i alla fall kan byta gardinerna i köket å Niklas rum men de får timmarna utvisa vad de blir sen.

Men hoppas ni får en underbar dag idag med allt ni ska hitta på så hörs vi senare idag.

~VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG Å DEN GÅNGEN~
~SKA MAN TA TILLVARA PÅ MED OMSORG FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA.~


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Morsning korsning alla där ute :D



Morsning på er alla idag blir de nog en väldigt kort blogg känner jag för skallen är så bråkig så orkar inte sitta upp nå länge åt gången utan måste lägga mig mellan varven för värken :mad:
Jag är inne i vad som heter HELVETES veckan just nu å de är som säkert många redan vet den vecka när skallen totalt spårat ut å för att komma på rätt köl igen måste jag till VC å få en spruta å de är några dagar kvar tills dess så bara bita i de sura äpplet å pina ut tills dess ;(

De är nog mer än en gång under just denna 1-1,5 vecka som jag bara sätter mig ner å gråter för att de gör så ont för spinner runt i sängen som en jävla elvisp, mest för att de inte går att ligga stilla när skallen gör så ont men ibland har jag tur att jag kan somna ifrån skiten en stund. :tired:
De är värt så mycke såna här dagar när de bara pulserar å dunkar hela tiden....å samtidigt hör jag mitt ex ord i skallen om hur lat jag är å aldrig gör nåt utan bara ligger å latar mig, att jag inte duger till nåt å att jag ska sluta känna efter så jävla mycke enligt han :mad: men vet samtidigt att de inte är sant men när värken håller låda så jag blir trött å slut så ringer hans ord extra mycke i skallen på en å de gör en bara mer ledsen även om jag vet att de inte är sant innerst inne men ni vet de är svårt komma ifrån gamla spår från förr så att säga. :S

Jag skulle vilja byta gardiner å dammsuga mina golv men vet att min jetmotor till dammsugare klarar jag inte av att höra helt enkelt den skulle nog få skallen att explodera :S men önskar man kunde lyfta lös skallen å stänga in den i ett skåp med hörselproppar i öronen så jag inte hörde dammsugaren då skulle de gå :D men skulle nog se lite komiskt ut om en huvudlös människa gick runt å dammsög i lägenheten tror mer än en granne skulle tippa baklänges :D

Nää nu ska jag fortsätta vila mig i hopp om att skallen kanske lugnar ner sig så mycke att jag i alla fall kan byta gardinerna i köket å Niklas rum men de får timmarna utvisa vad de blir sen.

Men hoppas ni får en underbar dag idag med allt ni ska hitta på så hörs vi senare idag.

~VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG Å DEN GÅNGEN~
~SKA MAN TA TILLVARA PÅ MED OMSORG FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON