Nu är Penny friserad å fin :D


♥~♦~♥~♦~♥
Nu har jag friserat klart i Penny tar sin lilla tid när man ska klippa ner hennes päls för en Cocker har så mycke päls att klippa bort men nu är de gjort å jag tog bort alla häng denna gången för hon är bara irriterad på dom när de fastnar snö i dom å under tassarna så nu är de borta.
♥~♦~♥~♦~♥
Den här gången var hon riktigt snäll med mig när jag klippte å låg stilla så hon var nog less på sin långa päls verkade de som, sen klippte jag klorna oxå å gisses vad långa klor hon hade men använde mig av klotängen som lyser grönt när man kan klippa den som läser av vart pulpan sitter å den stämmer faktiskt så de är värd att testa för dom som är intresserade.
♥~♦~♥~♦~♥
Ni hittar den under Vipdog dom har massa fint till hundar där å själva klotången hittar ni om ni klickar på denna Quickfinder klotång å här under ser ni hur den ser ut för den som är intresserad
♥~♦~♥~♦~♥

♥~♦~♥~♦~♥
Dom är inte så blodigt dyr på den heller så helt klart värt pengarna anser jag kostar 335 kr så kolla in den om ni vill jag rekommenderar den i alla fall helt klart å speciellt nu när jag testat den.
Köper man den direkt i butik får man betala närmare 600 kr för den å de är inte värt att betala ett överpris när den finns billigare på nätet.
♥~♦~♥~♦~♥
Nää nu ska jag vila en stund så jag kanske får bort lite mer av min huvudvärk med lite otur för tur är då de sista man har kan jag lova er :S men ha de gott så hörs vi ikväll innan jag ska sova för natten för en liten nattblogg ska jag väl lyckas peta ihop i alla fall.
♥~♦~♥~♦~♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är Penny friserad å fin :D


♥~♦~♥~♦~♥
Nu har jag friserat klart i Penny tar sin lilla tid när man ska klippa ner hennes päls för en Cocker har så mycke päls att klippa bort men nu är de gjort å jag tog bort alla häng denna gången för hon är bara irriterad på dom när de fastnar snö i dom å under tassarna så nu är de borta.
♥~♦~♥~♦~♥
Den här gången var hon riktigt snäll med mig när jag klippte å låg stilla så hon var nog less på sin långa päls verkade de som, sen klippte jag klorna oxå å gisses vad långa klor hon hade men använde mig av klotängen som lyser grönt när man kan klippa den som läser av vart pulpan sitter å den stämmer faktiskt så de är värd att testa för dom som är intresserade.
♥~♦~♥~♦~♥
Ni hittar den under Vipdog dom har massa fint till hundar där å själva klotången hittar ni om ni klickar på denna Quickfinder klotång å här under ser ni hur den ser ut för den som är intresserad
♥~♦~♥~♦~♥

♥~♦~♥~♦~♥
Dom är inte så blodigt dyr på den heller så helt klart värt pengarna anser jag kostar 335 kr så kolla in den om ni vill jag rekommenderar den i alla fall helt klart å speciellt nu när jag testat den.
Köper man den direkt i butik får man betala närmare 600 kr för den å de är inte värt att betala ett överpris när den finns billigare på nätet.
♥~♦~♥~♦~♥
Nää nu ska jag vila en stund så jag kanske får bort lite mer av min huvudvärk med lite otur för tur är då de sista man har kan jag lova er :S men ha de gott så hörs vi ikväll innan jag ska sova för natten för en liten nattblogg ska jag väl lyckas peta ihop i alla fall.
♥~♦~♥~♦~♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON