Så lider veckan mot sitt slut snart HELG :D


≈♥≈♥≈
Så lider ännu en vecka mot sitt slut å HELGEN väntar för alla när de är tid att mysa å må gott med era nära å kära å bara ta de lugnt som långprommisar på dagarna för nu är ju vädret underbart.
Här har vi idag över +5 grader så de var super skönt ute å hundarna älskade de speciellt lilla Loppan som fryser så lätt hon vart rent busig istället när hon kom ut å de var så varmt.
≈♥≈♥≈
Men idag är en skit dag rent ut sagt värkmässigt för har en sju jävla huvudvärk å vet varför men är ändå jobbigt som faan för har en tendens att bli så inåt h-vete dålig exakt dessa dagar när Fru röd hälsar på en vecka då känns de som om skallen ska krascha helt å hållet å så känns de idag ;(
Är de nån som känner för att byta med mig möjligtvis????????.......Nää var väl de jag trodde :(
De är bara gilla läget å göra de bästa av situationen helt enkelt men min gumma kommer skrika rakt ut när hon läser detta för då vet hon oxå vad som väntar för vi får besö av Fru röd ungefär samtidigt hur komiskt de än låter så är de så den kommer inom en till två dagar från varandra.
≈♥≈♥≈
Jag tycker att när man kapat ledningarna å inte kan få nå mera barn borde den bara försvinna av sig själv.....men de ska väl vara kvar tills man sitter på ålderdomshemmet med min jävla tur.
Men en tröst är att idag är humöret bättre är inte deppig i alla fall om än jag är irriterad på min skalle som dunkar som om den var en baskagge på nåt jävla disco :mad: så är jag inte deppig i alla fall å de är ett plus för igår hängde gråten i halsen hela dagen men idag är de lugnt.
≈♥≈♥≈
Men idag ska jag bara ta de lugnt för nå mer går tyvärr inte att göra även om jag vill för då lär jag krascha totalt men smällar man får ta de är bara vila å mysa med hundarna hela dagen som gäller å de är inte helt fel kan jag väl erkänna för tycker om att mysa med dom, dom får mig att må bra.
≈♥≈♥≈
Men hoppas ni får ha en underbar dag i detta vackra väder så passa på å njut rejält mycke för vem vet kan vara -25 innan men hinner vara med för verkar ju vara ombytligt värre vädret nu.
Men vi hörs säkert senare om inte annat så till kvällen kommer de en nattblogg om jag inte är helt utslagen av skallen men tills dess kan de ha lättat lite eller blivit värre de återstår att se. :S
≈♥≈♥≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA
≈♥≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så lider veckan mot sitt slut snart HELG :D


≈♥≈♥≈
Så lider ännu en vecka mot sitt slut å HELGEN väntar för alla när de är tid att mysa å må gott med era nära å kära å bara ta de lugnt som långprommisar på dagarna för nu är ju vädret underbart.
Här har vi idag över +5 grader så de var super skönt ute å hundarna älskade de speciellt lilla Loppan som fryser så lätt hon vart rent busig istället när hon kom ut å de var så varmt.
≈♥≈♥≈
Men idag är en skit dag rent ut sagt värkmässigt för har en sju jävla huvudvärk å vet varför men är ändå jobbigt som faan för har en tendens att bli så inåt h-vete dålig exakt dessa dagar när Fru röd hälsar på en vecka då känns de som om skallen ska krascha helt å hållet å så känns de idag ;(
Är de nån som känner för att byta med mig möjligtvis????????.......Nää var väl de jag trodde :(
De är bara gilla läget å göra de bästa av situationen helt enkelt men min gumma kommer skrika rakt ut när hon läser detta för då vet hon oxå vad som väntar för vi får besö av Fru röd ungefär samtidigt hur komiskt de än låter så är de så den kommer inom en till två dagar från varandra.
≈♥≈♥≈
Jag tycker att när man kapat ledningarna å inte kan få nå mera barn borde den bara försvinna av sig själv.....men de ska väl vara kvar tills man sitter på ålderdomshemmet med min jävla tur.
Men en tröst är att idag är humöret bättre är inte deppig i alla fall om än jag är irriterad på min skalle som dunkar som om den var en baskagge på nåt jävla disco :mad: så är jag inte deppig i alla fall å de är ett plus för igår hängde gråten i halsen hela dagen men idag är de lugnt.
≈♥≈♥≈
Men idag ska jag bara ta de lugnt för nå mer går tyvärr inte att göra även om jag vill för då lär jag krascha totalt men smällar man får ta de är bara vila å mysa med hundarna hela dagen som gäller å de är inte helt fel kan jag väl erkänna för tycker om att mysa med dom, dom får mig att må bra.
≈♥≈♥≈
Men hoppas ni får ha en underbar dag i detta vackra väder så passa på å njut rejält mycke för vem vet kan vara -25 innan men hinner vara med för verkar ju vara ombytligt värre vädret nu.
Men vi hörs säkert senare om inte annat så till kvällen kommer de en nattblogg om jag inte är helt utslagen av skallen men tills dess kan de ha lättat lite eller blivit värre de återstår att se. :S
≈♥≈♥≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA
≈♥≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON