Så var denna vecka till ända å jag oxå :tired:

:tired: Så var denna vecka till ända å jag med den för nu är jag trött :tired:
:tired:

:tired:
Så var de söndag kväll å en liten nattblogg är på sin plats innan jag ska nanna kudden eller i alla fall göra ett ärligt försök att nanna kudden.......undrar just om man skjuter upp lysraketer om den lille faan i blå luva hittar en....Hmmm....nää sån tur har man väl inte han går väl in till grannen istället då å söver ner han å sen får man ligga å glo i taket en natt till.
:tired:
Men har hunnit en hel del idag ändå har ju tvättat, bäddat rent i sängen, varit på prommis med hundarna 2ggr, vattnat mina blommor, haft besök av en kär å nära vän som jag inte träffat på ett bra tag inte sen jag fyllde år i maj så de var jätte roligt, duschat å borstat tänderna, hoppat i jamasen å tagit ut min små vänner en sista gång innan natten så nu myser jag bara med dom i den renbäddade sängen med den rentvättade jamasen på å den rentvättade goa pläden, kan de bli bättre än så jag tror banne mig inte de.......jo om jag fick sova en hel natt hade de varit perfekt.
:tired:
Men än ska jag inte somna för min son har inte kommit hem ännu å innan han är hemma är de inte  nån idé att somna för vaknar lika när han kommer å då somnar jag inte om på flera timmar så lika bra att vara vaken tills han är hemma.
:tired:
Imorron så blir de mer nytta här hemma då ska jag tömma tvättkorgen å lägga in allt i garderoben å så ska jag dammsuga, dammtorka, skura toan å torka av golven en vända då är jag nöjd sen.
Men de beror på vad huvudet säger imorron först för när fru röd är på besök så blir huvudet aningen obalanserat kan man lugnt säga.....å de är irriterande till max.
:tired:
Men sen får man väl se vad de blir resten av veckan ska med gumman min på stan en sväng på onsdag å de ser jag fram emot väldigt mycke för saknar henne jätte mycke nu, vi har inte träffats på flera dagar å då blir saknaden efter henne väldigt stor för hon är den enda som kan få mig att må bra när huvudet ballat ur som nu å den enda som jag kan luta mig mot såna gånger.
:tired:
Nää nu ska jag krypa ner med mina hundar å mysa resten av de som är kvar på kvällen men hoppas att ni haft en bra dag i dag å att ni är utvilade inför en till arbetsvecka, ny vecka nya bekymmer att lösa å nya saker att upptäcka helt enkelt.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var denna vecka till ända å jag oxå :tired:

:tired: Så var denna vecka till ända å jag med den för nu är jag trött :tired:
:tired:

:tired:
Så var de söndag kväll å en liten nattblogg är på sin plats innan jag ska nanna kudden eller i alla fall göra ett ärligt försök att nanna kudden.......undrar just om man skjuter upp lysraketer om den lille faan i blå luva hittar en....Hmmm....nää sån tur har man väl inte han går väl in till grannen istället då å söver ner han å sen får man ligga å glo i taket en natt till.
:tired:
Men har hunnit en hel del idag ändå har ju tvättat, bäddat rent i sängen, varit på prommis med hundarna 2ggr, vattnat mina blommor, haft besök av en kär å nära vän som jag inte träffat på ett bra tag inte sen jag fyllde år i maj så de var jätte roligt, duschat å borstat tänderna, hoppat i jamasen å tagit ut min små vänner en sista gång innan natten så nu myser jag bara med dom i den renbäddade sängen med den rentvättade jamasen på å den rentvättade goa pläden, kan de bli bättre än så jag tror banne mig inte de.......jo om jag fick sova en hel natt hade de varit perfekt.
:tired:
Men än ska jag inte somna för min son har inte kommit hem ännu å innan han är hemma är de inte  nån idé att somna för vaknar lika när han kommer å då somnar jag inte om på flera timmar så lika bra att vara vaken tills han är hemma.
:tired:
Imorron så blir de mer nytta här hemma då ska jag tömma tvättkorgen å lägga in allt i garderoben å så ska jag dammsuga, dammtorka, skura toan å torka av golven en vända då är jag nöjd sen.
Men de beror på vad huvudet säger imorron först för när fru röd är på besök så blir huvudet aningen obalanserat kan man lugnt säga.....å de är irriterande till max.
:tired:
Men sen får man väl se vad de blir resten av veckan ska med gumman min på stan en sväng på onsdag å de ser jag fram emot väldigt mycke för saknar henne jätte mycke nu, vi har inte träffats på flera dagar å då blir saknaden efter henne väldigt stor för hon är den enda som kan få mig att må bra när huvudet ballat ur som nu å den enda som jag kan luta mig mot såna gånger.
:tired:
Nää nu ska jag krypa ner med mina hundar å mysa resten av de som är kvar på kvällen men hoppas att ni haft en bra dag i dag å att ni är utvilade inför en till arbetsvecka, ny vecka nya bekymmer att lösa å nya saker att upptäcka helt enkelt.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON