Trött, trött, trött å åter trött :tired:


Trött, trött, trött trött å åter trött är jag ikväll totalt utknockad




Nu har ännu en dag gått å jag har fått se min älskade medicin kväll på TV 4 fakta älskar att se de men måste säga att jag saknade gumman min jätte mycke för vi brukar se de tillsammans då jag å gumman min de är våran kväll lite vi surrar skit ser trauma dricker kaffe å bara njuter av varandras sällskap.
Men vi får ta de nästa onsdag i stället eller hur gumman min?????

Men har mest tagit de lugnt idag å vilat pga min FÖRBANNADE skalle ursäkta min franska men hatar verkligen min skalle såna här dagar.....mitt humör blir totalt kasst så de är tur Niklas jobbar eftermiddag å kväll så slipper han få sig en skrapa i onödan, men han brukar inte bry sig utan säger bara lugnt "Mamma har du ont eller är du arg???" å då vet jag att de är dags att lugna ner mig lite så inte han får ta skiten för de är inte meningen för han är en underbar son å jag är otroligt stolt över han för allt han gör å gjort för mig.......han har ett hjärta av guld helt enkelt.

För några år sen köpte han mig en apotekarbänk för 1000kr från sina sommarjobbs pengar å i somras fick jag min älskade lilla laptop för att slippa slåss om tiden vid datorn å de gjorde mig super glad, för nu kan jag sitta när jag vill å knappa på å klottra ner lite då å då även om han är hemma, har en router så jag slipper sladdarna för sladdar å tre hundar går inte ihop så bra.
Hundarna har en tendens å fastna i dom å riva ner allt så de blev utmärkt med routern.

Men har hämtat hem min son för en stund sen å han hade med sig sockerkaka hem som var ljummen behöver jag säga mer.......ett glas KALL mjölk å nybakad sockerkaka satt fint, dom hade bakat sockerkaka av 200 ägg idag så WOW vad mycke dom ska ha fått.

Sen när vi kom hem åkte båda två av dom små hundarna in i duschen så nu luktar dom underbart grön såpa luktar dom så imorron är de den storas tur he he he de vet hon inte om ännu.
Men passade på när dom varit ut sista gången så att dom inte ska frysa sen så var de behövligt för Loppan var skitig rejält skitig.

Nää nu får ni sova så gott å drömma så sött för nu ska i alla fall jag ge sömnen ett försök att infinna sig, om den sen gör de är en helt annan historia för kan jag inte sova brukar de bli att kolla runt på internet liggande i sängen, antingen genom datorn eller genom mobilen.


♦ GODNATT SOVGOTT DRÖM SÖTT ♦



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Trött, trött, trött å åter trött :tired:


Trött, trött, trött trött å åter trött är jag ikväll totalt utknockad




Nu har ännu en dag gått å jag har fått se min älskade medicin kväll på TV 4 fakta älskar att se de men måste säga att jag saknade gumman min jätte mycke för vi brukar se de tillsammans då jag å gumman min de är våran kväll lite vi surrar skit ser trauma dricker kaffe å bara njuter av varandras sällskap.
Men vi får ta de nästa onsdag i stället eller hur gumman min?????

Men har mest tagit de lugnt idag å vilat pga min FÖRBANNADE skalle ursäkta min franska men hatar verkligen min skalle såna här dagar.....mitt humör blir totalt kasst så de är tur Niklas jobbar eftermiddag å kväll så slipper han få sig en skrapa i onödan, men han brukar inte bry sig utan säger bara lugnt "Mamma har du ont eller är du arg???" å då vet jag att de är dags att lugna ner mig lite så inte han får ta skiten för de är inte meningen för han är en underbar son å jag är otroligt stolt över han för allt han gör å gjort för mig.......han har ett hjärta av guld helt enkelt.

För några år sen köpte han mig en apotekarbänk för 1000kr från sina sommarjobbs pengar å i somras fick jag min älskade lilla laptop för att slippa slåss om tiden vid datorn å de gjorde mig super glad, för nu kan jag sitta när jag vill å knappa på å klottra ner lite då å då även om han är hemma, har en router så jag slipper sladdarna för sladdar å tre hundar går inte ihop så bra.
Hundarna har en tendens å fastna i dom å riva ner allt så de blev utmärkt med routern.

Men har hämtat hem min son för en stund sen å han hade med sig sockerkaka hem som var ljummen behöver jag säga mer.......ett glas KALL mjölk å nybakad sockerkaka satt fint, dom hade bakat sockerkaka av 200 ägg idag så WOW vad mycke dom ska ha fått.

Sen när vi kom hem åkte båda två av dom små hundarna in i duschen så nu luktar dom underbart grön såpa luktar dom så imorron är de den storas tur he he he de vet hon inte om ännu.
Men passade på när dom varit ut sista gången så att dom inte ska frysa sen så var de behövligt för Loppan var skitig rejält skitig.

Nää nu får ni sova så gott å drömma så sött för nu ska i alla fall jag ge sömnen ett försök att infinna sig, om den sen gör de är en helt annan historia för kan jag inte sova brukar de bli att kolla runt på internet liggande i sängen, antingen genom datorn eller genom mobilen.


♦ GODNATT SOVGOTT DRÖM SÖTT ♦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON