Brrr....fryser som fn å är trött :tired:

:tired: Brrr......fryser som faan ikväll å är trött för flera pga huvudvärken :tired:
:tired:

:tired:
Ikväll är jag helt färdig är trött å slut å orkar inte mycke känner jag huvudvärken idag har helt klart tagit ut sin lilla rätt på mig, men de var väntat så inte mer med de har mest myst med mina hundar hela dagen å bara haft de lugnt å skönt så de har ändå trots skallen varit en bra dag.
:tired:
Har pratat med gumman min i telefonen ett tag å när jag hör hennes röst å mår skit så blir jag alltid lika glad inom mig börjar sen sakta le å innan jag vet ordet av så skrattar jag för fullt.
De finns bara en som kan få mig att må så när huvudet gör ont som satan på ren svenska å de är gumman min, utan henne skulle jag aldrig orka med allt hon är min klippa att luta mot å jag älskar henne av hela mitt hjärta hon är mitt allt....hon å min son.
:tired:
Men tänkte jag skulle passa på å säga godnatt till er alla innan jag ska åka i väg å hämta min son som jobbar, för de går inte nå bussar å de är så pass kallt att jag vill inte han ska gå dom nästan sex kilometer som de är hit så min underbara granne ställer upp å hämtar han ikväll oxå å kommer nog göra de torsdag å fredag oxå om jag känner henne rätt å de gör jag nog.
:tired:
Men ni får sova  så gott å drömma så sött inatt så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd.
:tired:
~~Natti Natti Sweet dreams Don't let the bedbugs bite you to night~~
:tired:
~~Ett litet ord till er från mig...var rädda om varandra~~
♥ ni är alla värdefulla å unika glöm aldrig de. ♥
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Brrr....fryser som fn å är trött :tired:

:tired: Brrr......fryser som faan ikväll å är trött för flera pga huvudvärken :tired:
:tired:

:tired:
Ikväll är jag helt färdig är trött å slut å orkar inte mycke känner jag huvudvärken idag har helt klart tagit ut sin lilla rätt på mig, men de var väntat så inte mer med de har mest myst med mina hundar hela dagen å bara haft de lugnt å skönt så de har ändå trots skallen varit en bra dag.
:tired:
Har pratat med gumman min i telefonen ett tag å när jag hör hennes röst å mår skit så blir jag alltid lika glad inom mig börjar sen sakta le å innan jag vet ordet av så skrattar jag för fullt.
De finns bara en som kan få mig att må så när huvudet gör ont som satan på ren svenska å de är gumman min, utan henne skulle jag aldrig orka med allt hon är min klippa att luta mot å jag älskar henne av hela mitt hjärta hon är mitt allt....hon å min son.
:tired:
Men tänkte jag skulle passa på å säga godnatt till er alla innan jag ska åka i väg å hämta min son som jobbar, för de går inte nå bussar å de är så pass kallt att jag vill inte han ska gå dom nästan sex kilometer som de är hit så min underbara granne ställer upp å hämtar han ikväll oxå å kommer nog göra de torsdag å fredag oxå om jag känner henne rätt å de gör jag nog.
:tired:
Men ni får sova  så gott å drömma så sött inatt så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd.
:tired:
~~Natti Natti Sweet dreams Don't let the bedbugs bite you to night~~
:tired:
~~Ett litet ord till er från mig...var rädda om varandra~~
♥ ni är alla värdefulla å unika glöm aldrig de. ♥
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON