Fredag å äntligen HELG :D



Så var de fredag igen å helgen med sina nära å kära är här så passa på å njut allt ni bara kan ;)
Själv har jag haft en helvetesdag helt enkelt för min skalle har formligen totalt sagt upp sig ;( å de verkar som om dom har avslutningsfest eller utflyttningsfest i min skalle å inte bjöd dom mig som hyresvärd heller mycket otrevliga gäster måste jag medge :mad:

Men har legat hela dagen å lindat skallen med ispåsar för att få ner värken så nu kan jag i alla fall sitta upp igen å le lite lätt :S men mycke mer är de inte idag å de stör mig när huvudet ballar ur så här mycke för all energi går åt till att försöka få de lugnt igen å när de sen lugnar ner sig blir man så otroligt matt å slut i kroppen att de är inte sant...å de gör mig vansinnigt arg :mad: oxå.
Men har kommit på varför min skalle ballade ur så har en helg med huvudvärk att se fram emot för varje månad när man har röda veckan så spårar mitt huvud ut dom första 3 dagarna å den här gången var inte nåt undantag :(:(:( så bara bita ihop å pina ut dagarna som kommer, men första dagen brukar vara värst så kan kanske vara mer alert imorron.

Sen kommer Gumman min min hit imorron å ska sova här så hon får sova ut en natt hon behöver verkligen de nu så ska bli underbart att ha henne här måste jag säga ska njuta av varenda sekund hon är här för älskar när hon kommer å ska sova här, vi har så mysigt då :love::love:
Sen så blir min gumma så otroligt avslappnad när hon är här å får sova så himla gott då så jag vet att de blir perfekt andrum för henne nu......å mina hundar älskar när hon kommer hit å sover :) speciellt Eldivo AYA som ni ser på bilden här under hon är en moster hund utan guds nåde.

Eldivo

Aya

Så jag hoppas att alla ni andra får en underbar helg å får må gott med era vänner nära å kära för de förtjänar alla att få ha så TREVLIG HELG ALLA ÖNSKAR LILLA JAG :love:

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS ♥
♥ Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Fredag å äntligen HELG :D



Så var de fredag igen å helgen med sina nära å kära är här så passa på å njut allt ni bara kan ;)
Själv har jag haft en helvetesdag helt enkelt för min skalle har formligen totalt sagt upp sig ;( å de verkar som om dom har avslutningsfest eller utflyttningsfest i min skalle å inte bjöd dom mig som hyresvärd heller mycket otrevliga gäster måste jag medge :mad:

Men har legat hela dagen å lindat skallen med ispåsar för att få ner värken så nu kan jag i alla fall sitta upp igen å le lite lätt :S men mycke mer är de inte idag å de stör mig när huvudet ballar ur så här mycke för all energi går åt till att försöka få de lugnt igen å när de sen lugnar ner sig blir man så otroligt matt å slut i kroppen att de är inte sant...å de gör mig vansinnigt arg :mad: oxå.
Men har kommit på varför min skalle ballade ur så har en helg med huvudvärk att se fram emot för varje månad när man har röda veckan så spårar mitt huvud ut dom första 3 dagarna å den här gången var inte nåt undantag :(:(:( så bara bita ihop å pina ut dagarna som kommer, men första dagen brukar vara värst så kan kanske vara mer alert imorron.

Sen kommer Gumman min min hit imorron å ska sova här så hon får sova ut en natt hon behöver verkligen de nu så ska bli underbart att ha henne här måste jag säga ska njuta av varenda sekund hon är här för älskar när hon kommer å ska sova här, vi har så mysigt då :love::love:
Sen så blir min gumma så otroligt avslappnad när hon är här å får sova så himla gott då så jag vet att de blir perfekt andrum för henne nu......å mina hundar älskar när hon kommer hit å sover :) speciellt Eldivo AYA som ni ser på bilden här under hon är en moster hund utan guds nåde.

Eldivo

Aya

Så jag hoppas att alla ni andra får en underbar helg å får må gott med era vänner nära å kära för de förtjänar alla att få ha så TREVLIG HELG ALLA ÖNSKAR LILLA JAG :love:

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS ♥
♥ Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON