Goddagens alla bloggare fryser ni idag :question:



Goddagens alla fryser ni idag eller har ni varmt å skönt ute?????.....här är de lite mitt emellan ute vilket betyder inte super kallt men inte super varmt heller så man är inte ute nå väldigt länge :S
Men idag blir de tvätta kläder vilket jag håller på med just nu......sen blir de kanske dammsuga av golven beror på vad min skalle säger om de hela ;) men ska göra ett försök i alla fall.

Visst dammtussarna under sängen är egentligen änglatofflor MEN de börjar bli lite väl många tofflor där under nu så måste nog rensa bort ett gäng så dom inte behöver slåss om utrymmet :D
Men utöver de blir de en väldigt lugn dag idag ska mest bara slappa å se på tv å promma lite med hundarna för de kommer man ju aldrig ifrån, de är ett måste även om de blåser småspik ute :bigeyes:

Men jag återkommer säkert med lite mera klotter å kladd under dagen om jag kommer på nåt att klottra ner de får vi se så passa på å njut av denna underbara vilodag Söndagen den tredje advent snart är de jul å vi får alla njuta underbar mat underbart sällskap å se barn njuta av tomte å klappar de ser jag fram emot väldigt mycke kan jag erkänna :love:

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å LEV LIVET TILL FULLO SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens alla bloggare fryser ni idag :question:



Goddagens alla fryser ni idag eller har ni varmt å skönt ute?????.....här är de lite mitt emellan ute vilket betyder inte super kallt men inte super varmt heller så man är inte ute nå väldigt länge :S
Men idag blir de tvätta kläder vilket jag håller på med just nu......sen blir de kanske dammsuga av golven beror på vad min skalle säger om de hela ;) men ska göra ett försök i alla fall.

Visst dammtussarna under sängen är egentligen änglatofflor MEN de börjar bli lite väl många tofflor där under nu så måste nog rensa bort ett gäng så dom inte behöver slåss om utrymmet :D
Men utöver de blir de en väldigt lugn dag idag ska mest bara slappa å se på tv å promma lite med hundarna för de kommer man ju aldrig ifrån, de är ett måste även om de blåser småspik ute :bigeyes:

Men jag återkommer säkert med lite mera klotter å kladd under dagen om jag kommer på nåt att klottra ner de får vi se så passa på å njut av denna underbara vilodag Söndagen den tredje advent snart är de jul å vi får alla njuta underbar mat underbart sällskap å se barn njuta av tomte å klappar de ser jag fram emot väldigt mycke kan jag erkänna :love:

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å LEV LIVET TILL FULLO SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON