Godmorgon alla pigga å glad :D



Godmorgon alla åigga å glada tänkte passa på att önska alla en underbar morgon å dag innan jag sätter mig å åker iväg till Luleå :) med Guman min för hon är nog snart här :love:

Idag har vi nästan plusgrader så håll nu tummaran alla att dom har de även i Luleå så min små hundar slipper frysa så hemskt mycke i bilen :O men dom har en rejäl filt att krypa in under å bägge brukar krypa in under en filt om dom fryser så vi håller att de är varmt så dom slipper frysa :)

Man passa på å ta en långprommis idag i detta underbara väder å njut av dagen för tro mig de ska minsann jag göra med min älskade gumma ;)

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å LEV SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA!
TJINGELING HÖRS IKVÄLL MASSOR AV KRAMAR FRÅN LILLA MIG!





Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla pigga å glad :D



Godmorgon alla åigga å glada tänkte passa på att önska alla en underbar morgon å dag innan jag sätter mig å åker iväg till Luleå :) med Guman min för hon är nog snart här :love:

Idag har vi nästan plusgrader så håll nu tummaran alla att dom har de även i Luleå så min små hundar slipper frysa så hemskt mycke i bilen :O men dom har en rejäl filt att krypa in under å bägge brukar krypa in under en filt om dom fryser så vi håller att de är varmt så dom slipper frysa :)

Man passa på å ta en långprommis idag i detta underbara väder å njut av dagen för tro mig de ska minsann jag göra med min älskade gumma ;)

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å LEV SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA!
TJINGELING HÖRS IKVÄLL MASSOR AV KRAMAR FRÅN LILLA MIG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON