Godmorgon alla solstrålar :D



Godmorgon alla solstrålar där ute hoppas helgen varit bra för er för nu är de ny vecka med nya bekymmer att lösa ;) om ni nu har några bekymmer vill säga?????

Idag blir en lugn dag här känner jag för min mage har totalt slagit ut mig :S misstänker att jag åkt på samma skit som min son hade förra veckan MAGSJUKA JIPPIE INT ALLS :mad: hatar magsjuka för de värsta jag vet är att spy så tro mig jag biter ihop in i de sista.....men mår inte illa så de är mest magen som kommit i olag så de kan stanna vid de oxå PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ :D

Min son är på praktiken idag i alla fall så han är frisk igen själv ska jag kura ihop mig under filten framför tv:n för fryser å mår skit så blir en kort blogg kan jag lova er sorry lovar de blir en längre sen när jag piggnat till :blush:

När jag mår så här så saknar jag min gumma jätte mycke för hennes sällskap kan få mig att glömma hur jag mår så henne saknar jag såna här gånger, hon vet exakt vad hon ska göra för att få mig att må bättre så de är så skönt när hon tittar förbi såna dagar. :love:

Ha nu en underbar dag på jobbet eller vart ni än är å njut av de fina vädret ute för vi har blida idag å de tycker Loppan om jätte mycke kan jag lova er :D

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV LIVET FULLT UT ♥
♥ SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla solstrålar :D



Godmorgon alla solstrålar där ute hoppas helgen varit bra för er för nu är de ny vecka med nya bekymmer att lösa ;) om ni nu har några bekymmer vill säga?????

Idag blir en lugn dag här känner jag för min mage har totalt slagit ut mig :S misstänker att jag åkt på samma skit som min son hade förra veckan MAGSJUKA JIPPIE INT ALLS :mad: hatar magsjuka för de värsta jag vet är att spy så tro mig jag biter ihop in i de sista.....men mår inte illa så de är mest magen som kommit i olag så de kan stanna vid de oxå PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ :D

Min son är på praktiken idag i alla fall så han är frisk igen själv ska jag kura ihop mig under filten framför tv:n för fryser å mår skit så blir en kort blogg kan jag lova er sorry lovar de blir en längre sen när jag piggnat till :blush:

När jag mår så här så saknar jag min gumma jätte mycke för hennes sällskap kan få mig att glömma hur jag mår så henne saknar jag såna här gånger, hon vet exakt vad hon ska göra för att få mig att må bättre så de är så skönt när hon tittar förbi såna dagar. :love:

Ha nu en underbar dag på jobbet eller vart ni än är å njut av de fina vädret ute för vi har blida idag å de tycker Loppan om jätte mycke kan jag lova er :D

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV LIVET FULLT UT ♥
♥ SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON