Godmorgon....eller är de Godförmiddag :blush:


≈◊≈
Godermorgon eller var de kanske Goderförmiddag man ska säga istället :blush: ja jag har inte sovit ända till nu utan om ni de trodde, utan har varit ute på liten prommis med mina fyrfotavänner, kan inte gå långt när de är kallt ute pga lilla Loppan som fryser så pass lätt.
≈◊≈
Men idag är ingen bra dag alls kan jag säga min skalle å jag å absolut inte vänner alls vi är på helt skilda lag ;( vill bara skrika av ilska :mad: känns de som för de dunkar för flera.
Nån som vill byta med mig idag????..........Nää ärligt talat så illa vill jag er verkligen inte för de är verkligen inte skoj att ha å skulle inte ens önska min värsta fiende de......eller skulle jag kanske önska bara lite av värken dit :bigeyes: :blush:
≈◊≈
Nää nu ska jag fortsätta med mitt å linda in skallen i ispåsar å hoppas att de blir bättre ;( å tycka synd om mig själv en liten stund men bara en liten stund :)
≈◊≈
Ha de gott alla idag så hörs vi säkert senare när skallen kanske lugnat ner sig :question: då återkommer jag nog med lite mera klotter som vanligt.
≈◊≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA HAR ETT VÄRDE ATT VARA RÄDDA OM!
≈◊≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon....eller är de Godförmiddag :blush:


≈◊≈
Godermorgon eller var de kanske Goderförmiddag man ska säga istället :blush: ja jag har inte sovit ända till nu utan om ni de trodde, utan har varit ute på liten prommis med mina fyrfotavänner, kan inte gå långt när de är kallt ute pga lilla Loppan som fryser så pass lätt.
≈◊≈
Men idag är ingen bra dag alls kan jag säga min skalle å jag å absolut inte vänner alls vi är på helt skilda lag ;( vill bara skrika av ilska :mad: känns de som för de dunkar för flera.
Nån som vill byta med mig idag????..........Nää ärligt talat så illa vill jag er verkligen inte för de är verkligen inte skoj att ha å skulle inte ens önska min värsta fiende de......eller skulle jag kanske önska bara lite av värken dit :bigeyes: :blush:
≈◊≈
Nää nu ska jag fortsätta med mitt å linda in skallen i ispåsar å hoppas att de blir bättre ;( å tycka synd om mig själv en liten stund men bara en liten stund :)
≈◊≈
Ha de gott alla idag så hörs vi säkert senare när skallen kanske lugnat ner sig :question: då återkommer jag nog med lite mera klotter som vanligt.
≈◊≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA HAR ETT VÄRDE ATT VARA RÄDDA OM!
≈◊≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON