Måste bara önska alla trevlig helg :D



Måste ju bara önska alla en underbart wicked weekend med era nära å kära
å att ni tar hand om varandra å har skoj i helgen å myser allt  ni kan :D
För nu har jag oxå gjort helg å med de menar jag att jag intagit min berömda
VD post i Slappseles IF :blush: där jag kommer vara HELA helgen förutom
på söndag när jag ska tvätta i tvättstugan men annars blir de bara slappande.

Om jag mot alla odds skulle få ett ryck å vara flitig så blir de till att dammsuga
här hemma inte nå annat för de skulle behövas kan jag lite :blush: erkänna
men va faan helg är helg å då ska man vila ju å de har jag tagit fasta på ;)
Sen hör de till saken att jag är förkyld så då törs jag inte utmana ödet utan då
håller jag mig väldigt lugn så inte skallen åker på en näsbränna :bigeyes:

Men ha de underbart alla vänner å även dom jag inte känner för alla förtjänar
vila efter en veckas slit....nu tänker många slit du som går hemma jämt
hur kan du bli utsliten...:question:...de kan jag berätta hur lätt som helst för er.
Att gå hemma med ett kroniskt värkande huvud nästan på migrän nivå trots
alla mediciner tär fruktansvärt på kroppen å psyket, de kan jag lova er man
blir fullständigt matt i hela kroppen av värken så när helgen kommet å alla
tider man ska passa är förbi så blir effekten jävligare än jävligast så just
därför behöver även jag vila när helgen kommer. :S

Så ha en underbar helg alla å ta hand om varandra å lev livet till fullo de är ni värda :)

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE CROCODILE ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måste bara önska alla trevlig helg :D



Måste ju bara önska alla en underbart wicked weekend med era nära å kära
å att ni tar hand om varandra å har skoj i helgen å myser allt  ni kan :D
För nu har jag oxå gjort helg å med de menar jag att jag intagit min berömda
VD post i Slappseles IF :blush: där jag kommer vara HELA helgen förutom
på söndag när jag ska tvätta i tvättstugan men annars blir de bara slappande.

Om jag mot alla odds skulle få ett ryck å vara flitig så blir de till att dammsuga
här hemma inte nå annat för de skulle behövas kan jag lite :blush: erkänna
men va faan helg är helg å då ska man vila ju å de har jag tagit fasta på ;)
Sen hör de till saken att jag är förkyld så då törs jag inte utmana ödet utan då
håller jag mig väldigt lugn så inte skallen åker på en näsbränna :bigeyes:

Men ha de underbart alla vänner å även dom jag inte känner för alla förtjänar
vila efter en veckas slit....nu tänker många slit du som går hemma jämt
hur kan du bli utsliten...:question:...de kan jag berätta hur lätt som helst för er.
Att gå hemma med ett kroniskt värkande huvud nästan på migrän nivå trots
alla mediciner tär fruktansvärt på kroppen å psyket, de kan jag lova er man
blir fullständigt matt i hela kroppen av värken så när helgen kommet å alla
tider man ska passa är förbi så blir effekten jävligare än jävligast så just
därför behöver även jag vila när helgen kommer. :S

Så ha en underbar helg alla å ta hand om varandra å lev livet till fullo de är ni värda :)

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE CROCODILE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON