De lilla busfröet.....:)

Ja som sagt så skrev jag igår att jag skulle få främmande av Stina, Andreas å deras son lilla Oliver å lovade att berätta lite om de idag så här sitter jag nu å funderar på vad jag ska kladda ner för nåt om dagen som var ;)
♣<×>♣
När dom kommit så började jag att gör hemgjord glass i min glassmaskin godare glass finns bara inte kan jag lova för den är super god :P
Sen när vi pratat en stund gjorde jag iordning plättsmet för lovade att steka plättar till middag åt oss alla medans Oliver rustade på här hemma för tro mig är de nåt han är duktig på så är de att rusta på han sitter inte still många sekunder på en dag kan jag garantera er ha ha ha :D
♣<×>♣
Sen när vi ätit å satt oss i soffan å surra en stund så fortsatte Oliver sitt rustande å fick då veta att han älskar att leka med tejp.....japp ni läste rätt TEJP, om man ger han en bit tejp så håller han sig sysselsatt ett bra tag framåt kan jag lova er, å genom att klistra fast denna tejpbit lite överallt på sig själv, så kortet ni får se här under nu är just taget medans han var i sitt esse med tejpen.
♣<×>♣
VÄRLDENS BÄSTA OLIVER IN ACTION MED LITE TEJP ;P



Kan man bli mycke sötare än så när man är sprudlande glad för en liten tejp bit på näsan??
Tror ärligt talat inte man kan bli de.....för alla har vi väl hört ordspråket att
"LITE ROAR BARN"
♣<×>♣
Tro mig de stämmer väldigt bra in på Oliver för resten av den dagen lekte han med tejpbitar i mitt vardagsrum tills de var dags att åka hem igen, när Andreas kom från hockeyn å då var liten Oliver väldigt trött oxå så han somnade säkert gott på vägen hem igen hoppas jag. :O
♣<×>♣
Å jag upptäckte väldigt snabbt varför jag inte har små barn nå mera för jag å Oliver var nog lika slut den kvällen hi hi hi men ni vet så där skönt slut som om man sprungit ett maraton å sen äntligen fick sova direkt efter målgången :blush: så insåg att min ork var inte större än hans ork var så jag small av gode fort efter att dom åkt hem.....men missförstå mig inte nu jag älskade att ha dom här de var så roligt med sällskap vart bara lite slut av de, men de hade mest att göra med att jag legat dålig två dagar bakom varann innan dom kom hit, så de var de som gjorde att min ork tröt när kvällen kom men skoj var de......å vem kan säga nej till den lilla glada grabben :question: inte jag i alla fall kan jag lova er så jag njöt i fulla drag av deras sällskap.
♣<×>♣
♥ SÅ TUSEN TACK FÖR SÄLLSKAPET MINA VÄNNER VAR SÅ TREVLIGT SÅ ATT TRÄFFA ER ♥
♥ HOPPAS OLIVER SOMNADE PÅ VÄGEN HEM ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

De lilla busfröet.....:)

Ja som sagt så skrev jag igår att jag skulle få främmande av Stina, Andreas å deras son lilla Oliver å lovade att berätta lite om de idag så här sitter jag nu å funderar på vad jag ska kladda ner för nåt om dagen som var ;)
♣<×>♣
När dom kommit så började jag att gör hemgjord glass i min glassmaskin godare glass finns bara inte kan jag lova för den är super god :P
Sen när vi pratat en stund gjorde jag iordning plättsmet för lovade att steka plättar till middag åt oss alla medans Oliver rustade på här hemma för tro mig är de nåt han är duktig på så är de att rusta på han sitter inte still många sekunder på en dag kan jag garantera er ha ha ha :D
♣<×>♣
Sen när vi ätit å satt oss i soffan å surra en stund så fortsatte Oliver sitt rustande å fick då veta att han älskar att leka med tejp.....japp ni läste rätt TEJP, om man ger han en bit tejp så håller han sig sysselsatt ett bra tag framåt kan jag lova er, å genom att klistra fast denna tejpbit lite överallt på sig själv, så kortet ni får se här under nu är just taget medans han var i sitt esse med tejpen.
♣<×>♣
VÄRLDENS BÄSTA OLIVER IN ACTION MED LITE TEJP ;P



Kan man bli mycke sötare än så när man är sprudlande glad för en liten tejp bit på näsan??
Tror ärligt talat inte man kan bli de.....för alla har vi väl hört ordspråket att
"LITE ROAR BARN"
♣<×>♣
Tro mig de stämmer väldigt bra in på Oliver för resten av den dagen lekte han med tejpbitar i mitt vardagsrum tills de var dags att åka hem igen, när Andreas kom från hockeyn å då var liten Oliver väldigt trött oxå så han somnade säkert gott på vägen hem igen hoppas jag. :O
♣<×>♣
Å jag upptäckte väldigt snabbt varför jag inte har små barn nå mera för jag å Oliver var nog lika slut den kvällen hi hi hi men ni vet så där skönt slut som om man sprungit ett maraton å sen äntligen fick sova direkt efter målgången :blush: så insåg att min ork var inte större än hans ork var så jag small av gode fort efter att dom åkt hem.....men missförstå mig inte nu jag älskade att ha dom här de var så roligt med sällskap vart bara lite slut av de, men de hade mest att göra med att jag legat dålig två dagar bakom varann innan dom kom hit, så de var de som gjorde att min ork tröt när kvällen kom men skoj var de......å vem kan säga nej till den lilla glada grabben :question: inte jag i alla fall kan jag lova er så jag njöt i fulla drag av deras sällskap.
♣<×>♣
♥ SÅ TUSEN TACK FÖR SÄLLSKAPET MINA VÄNNER VAR SÅ TREVLIGT SÅ ATT TRÄFFA ER ♥
♥ HOPPAS OLIVER SOMNADE PÅ VÄGEN HEM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON