Nu mina kära vänner kallar sängen :tired:

Nu mina kära vänner kallar sängen på mig :tired:
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
Så är de åter igen kväll å sängen kallar med sina små söta lockrop på mig dom låter så här ZZzzzz å man blir väldigt :tired: av att höra snarkningarna.....näää men oppsssi daysie då de var min lilla Aya (Chihuahuan) som låg på min kudde å snarkade men de var lockande ändå så nu är de strax dax att krypa in under täcket å bara sova.
≈♦≈♦≈
Men trodde de skulle bli en LÅÅÅÅÅNG natt på akuten istället för nu har de varit krångel med min sons mage en längre tid men inte så han velat åka in förrän nyligen å idag var de tillbaka dit med den, men de gick otroligt fort ändå så nu är de konstaterat magkatarr eller magsår, så nu ska de hämtas ut medicin imorron så han kan börja äta dom å bli av med värken, för de kan göra rejält ont när man har de, å blindtarmen har han inte kvar den rök när han var 16 år ;) så de kunde uteslutas fortare än kvickt.
Men hoppas de blir bra nu för hans mage är ett enda stort problembarn har varit genom hela hans uppväxt så hoppas de blir lugnt ett tag nu, så nu kan man slappna av igen.
Jag har alltid trott att när dom blir större blir man inte lika skärrad av att dom ringer å säger "jag är på akuten mamma".......skitsnack kan jag säga för man reagerar våldsamt varenda gång ändå å får smått panik å skyndar dit med rädslan sprutande ur öronen :blush: typiskt mamma beteende verkar de som :O typiskt jag som tyckte jag var en så lugn mamma i allt annat ju :blush:
SKENET KAN BEDRA MIG VERKAR DE SOM :(
≈♦≈♦≈
Så nu natti natti alla där ute så hörs vi imorron med lite mera klotter å kladd hoppas ni får sova så gott jag ska i alla fall FÖRSÖKA göra de ;P
≈♦≈♦≈
Å gumman min vi syns imorron saknar dig å tack för att du lugnade ner mig innan jag for till akuten å till Ullis miljoners tack att du hämtade upp mig så jag fick hämta min son....ni är guld värda ska ni veta GULD GULD GULD är ni. :love:
≈♦≈♦≈
Å till Carro min vän krya nu på dig så hörs vi snart över telefonen hoppas operationen hjälp till lite i alla fall så du inte behöver ha lika ont.....LOVE YA!! :love:
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
Ett sanningens ord för stämmer bra in för mig
har träffat några här i Skellefteå på de sättet
LIVSLÅNGA VÄNSKAPER TILL FÖLJD AV
EN KOPP KAFFE


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu mina kära vänner kallar sängen :tired:

Nu mina kära vänner kallar sängen på mig :tired:
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
Så är de åter igen kväll å sängen kallar med sina små söta lockrop på mig dom låter så här ZZzzzz å man blir väldigt :tired: av att höra snarkningarna.....näää men oppsssi daysie då de var min lilla Aya (Chihuahuan) som låg på min kudde å snarkade men de var lockande ändå så nu är de strax dax att krypa in under täcket å bara sova.
≈♦≈♦≈
Men trodde de skulle bli en LÅÅÅÅÅNG natt på akuten istället för nu har de varit krångel med min sons mage en längre tid men inte så han velat åka in förrän nyligen å idag var de tillbaka dit med den, men de gick otroligt fort ändå så nu är de konstaterat magkatarr eller magsår, så nu ska de hämtas ut medicin imorron så han kan börja äta dom å bli av med värken, för de kan göra rejält ont när man har de, å blindtarmen har han inte kvar den rök när han var 16 år ;) så de kunde uteslutas fortare än kvickt.
Men hoppas de blir bra nu för hans mage är ett enda stort problembarn har varit genom hela hans uppväxt så hoppas de blir lugnt ett tag nu, så nu kan man slappna av igen.
Jag har alltid trott att när dom blir större blir man inte lika skärrad av att dom ringer å säger "jag är på akuten mamma".......skitsnack kan jag säga för man reagerar våldsamt varenda gång ändå å får smått panik å skyndar dit med rädslan sprutande ur öronen :blush: typiskt mamma beteende verkar de som :O typiskt jag som tyckte jag var en så lugn mamma i allt annat ju :blush:
SKENET KAN BEDRA MIG VERKAR DE SOM :(
≈♦≈♦≈
Så nu natti natti alla där ute så hörs vi imorron med lite mera klotter å kladd hoppas ni får sova så gott jag ska i alla fall FÖRSÖKA göra de ;P
≈♦≈♦≈
Å gumman min vi syns imorron saknar dig å tack för att du lugnade ner mig innan jag for till akuten å till Ullis miljoners tack att du hämtade upp mig så jag fick hämta min son....ni är guld värda ska ni veta GULD GULD GULD är ni. :love:
≈♦≈♦≈
Å till Carro min vän krya nu på dig så hörs vi snart över telefonen hoppas operationen hjälp till lite i alla fall så du inte behöver ha lika ont.....LOVE YA!! :love:
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
Ett sanningens ord för stämmer bra in för mig
har träffat några här i Skellefteå på de sättet
LIVSLÅNGA VÄNSKAPER TILL FÖLJD AV
EN KOPP KAFFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON