Regn regn å åter regn :(



Så var de onsdag morron å vädret är bara hur trist som helst :( vill bara skrika rakt ut känns de som, för varför kan de inte få vara bra väder om så bara för en vecka så man kan njuta av hösten istället för att blåsa bort eller regna bort aldrig kan de vara lagom :mad:
Men så läste jag på min bonus dotters blogg att de var snöstorm i Jokkmokk å då kändes inte regnet lika illa på nåt konstigt vis :)

Jag sitter nu å väntar på att min gumma ska komma å hämta mig så ska vi åka på jysk en sväng å så ska vi göra lite andra ärenden innan vi åker till mig å hämtar mina grejer å alla hundar för ska ju bo hos henne till söndag medans dom åker på sin mini semester, men den förtjänar hon väldigt mycke.

Så då tänkte jag att en liten blogg ska jag väl hinna peta ihop innan jag åker iväg i alla fall ;) för sen blir de nog fullt upp några dagar framåt misstänker jag.

Men nog ska jag väl hinna med några små bloggar under dom dagarna i alla fall barnen är ju i skolan å så är dom ju med kompisar så de blir nog lugnt medans jag är där känner jag.
Så nu ska jag bara packa ihop mina kära ägodelar MOBILTELEFONEN å LAPTOPEN :D för utan dom åker jag minsann inte nånstans ;p för måste ju hålla igång skrivandet å läsandet under dom här dagarna.

Så ni får ha de så gott alla så hörs vi snart igen när allt är lugnt å stilla runt mig :rolleyes: eller kanske inte tre pojkar å en tjej hmm...tar tillbaka de där genast :D



♦ HA EN UNDERBAR DAG ALLA Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♦
♦ DÅ FÖRST KAN MAN SÄGA ATT MAN LEVT LIVET ♦
♦ FULLT UT Å ÅNGRA ALDRIG NÅT♦
♦ NI GJORT ♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Regn regn å åter regn :(



Så var de onsdag morron å vädret är bara hur trist som helst :( vill bara skrika rakt ut känns de som, för varför kan de inte få vara bra väder om så bara för en vecka så man kan njuta av hösten istället för att blåsa bort eller regna bort aldrig kan de vara lagom :mad:
Men så läste jag på min bonus dotters blogg att de var snöstorm i Jokkmokk å då kändes inte regnet lika illa på nåt konstigt vis :)

Jag sitter nu å väntar på att min gumma ska komma å hämta mig så ska vi åka på jysk en sväng å så ska vi göra lite andra ärenden innan vi åker till mig å hämtar mina grejer å alla hundar för ska ju bo hos henne till söndag medans dom åker på sin mini semester, men den förtjänar hon väldigt mycke.

Så då tänkte jag att en liten blogg ska jag väl hinna peta ihop innan jag åker iväg i alla fall ;) för sen blir de nog fullt upp några dagar framåt misstänker jag.

Men nog ska jag väl hinna med några små bloggar under dom dagarna i alla fall barnen är ju i skolan å så är dom ju med kompisar så de blir nog lugnt medans jag är där känner jag.
Så nu ska jag bara packa ihop mina kära ägodelar MOBILTELEFONEN å LAPTOPEN :D för utan dom åker jag minsann inte nånstans ;p för måste ju hålla igång skrivandet å läsandet under dom här dagarna.

Så ni får ha de så gott alla så hörs vi snart igen när allt är lugnt å stilla runt mig :rolleyes: eller kanske inte tre pojkar å en tjej hmm...tar tillbaka de där genast :D



♦ HA EN UNDERBAR DAG ALLA Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♦
♦ DÅ FÖRST KAN MAN SÄGA ATT MAN LEVT LIVET ♦
♦ FULLT UT Å ÅNGRA ALDRIG NÅT♦
♦ NI GJORT ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON