Så var de kväll igen :S

Så var de kväll igen å jag sitter här å funderar vart dagen tagit vägen :S känns som om den bara rann genom fingrarna på mig den här dagen.......tror mycke att de har med min sinnesstämning att göra är lite i en formsvacka idag vet inte riktigt varför heller men råkar hamna i dom lite då å då tyvärr.
Jag känner mig som en dålig mamma, dålig vän eller snarare USEL vän, känns som om jag är lat, oduglig, inkompetent, fet så rent över lag en dålig person ;(
♥ ◊ ♥ ◊ ♥

♥ ◊ ♥ ◊ ♥
De är såna här dagar jag kan höra mitt EX ord ringa i skallen om vilken dålig människa jag var å hur jag aldrig gjorde nånting utan bara låg hela dagarna å latade mig, innerst inne vet jag att de inte var så å att jag nog inte är nån dålig människa men ibland känns de så inom mig som om de skulle kvitta om jag levde eller dog......men självklart kvittar de inte jag har ju min son mina vänner å alla andra jag känner som faktiskt uppskattar mig för den jag är trots mina fel å brister men när jag ramlar ner i ett hål som idag så tar de ett tag att ta mig upp igen för då ringer mitt EX ord högre än andras å de är de jobbiga med de hela.....jag önskar så mycke så att jag kunde vända allt fortare å istället höra vänners röster högre inom mig än mitt EX ;(
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Mitt EX förstörde så himla mycke för mig vad gäller min självkänsla mitt självförtroende så ord räcker inte till att förklara hur illa jag for av de hela ;(
Men de finns en sak som jag verkligen funderat mycke över å de är varför måste en del trycka ner andra så långt de bara går för att dom själv ska visa sig så jävla stora å starka????...för vad är de för stort å starkt i att trycka ner ett fruntimmer när man är en karl???
Jag var bara en skugga av mig själv innan jag lämnade mitt EX, å hade de inte varit för min gumma så vet jag ärligt talat inte om jag tagit mig därifrån i ett stycke......för utan hennes stöd å hjälp hade jag nog varit kvar i skiten mycke längre så henne är jag evigt evigt evigt tacksam till för att hon hjälpte mig ta steget fullt ut, visst de var mitt beslut men att ha henne vid min sida då betydde ALLT ALLT ALLT för mig......SÅ HJÄRTAT MITT TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS :love:
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
En sak som störde mig väldigt mycke med just mitt EX var de att alltid klanka ner på mig vad jag än gjorde var de fel å när han var full å jag hämtade han på olika krogar å ställen så fick jag jämt höra orden gud vad du är fet, ful, flata, idiot, oduglig, lat å knäpp osv......??
Varför säger man så till den man så stort säger sig ÄLSKA eller använder vi just de ordet ÄLSKA alldelens för lättvindligt idag....de känns lite så måste jag erkänna???
Å visst vissa saker kunde jag skratta åt som att jag var FLATA tillåt mig små le :D varför är han i så fall ihop med nån han tycker är en flata.....nää just ja de kunde han inte ens själv svara på när man frågade han.....typiskt en sån idiot att vräka ur sig den ena elakheten efter den andra utan att veta  vad han egentligen säger JÄVLA IDIOT brukade jag hinna tänka då GLAPPKÄFT tänkte jag oxå mellan varven för var de nåt han var så var de just stor i käften.
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Han stämmer bra in på dessa små ord "STOR I ORDEN MEN LITEN PÅ JORDEN" & "DE ÄR BARA KÄFT Å BAKBEN I DIG" å de sa jag oxå åt han vilket inte uppskattades men om han trodde jag skulle bry mig i vad han tyckte så trodde han väldigt fel för värför ska jag bry mig i vad han tycker om inte han kan bry sig i vad jag tycker å känner.....nää inte troligt. :mad: men de fick oxå upp mina ögon att jag verkligen måste ta mig ut ur den skit jag satt mig själv i, så de blev till MÅNGAS GLÄDJE å en viss herres besvikelse men framför allt till MIN EXTASISKA GLÄDJE ;p som jag med ett leende på läpparna lämnade han å alla han elakheter åt sitt öde....å att äntligen äga ett eget kryp in så man kan låsa dörren om sig å känna lugnet komma å VETA att man är FRI FRI FRI!!!
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Nåja nu ska jag lite fint avsluta detta....men måste erkänna att jag faktiskt mår lite bättre nu när jag spytt ur mig lite dynga som hängde å tyngde ner mina axlar så de känns skönt.
Så ha de gott alla å låt aldrig nån trampa på er bara för att dom själv vill må bra, utan sträck på er å gå därifrån medans tid är medans ni ännu kan.....för finns inte nån varken karl eller kvinna som är värd så mycke att man ska behöva gräva ner sig för....eller ta all den skiten för, tro mig jag vet av erfarenhet så vänd å gå därifrån i stället man har de bättre ensam än med en människa som gör så de har jag lärt mig den hårda vägen. :blush:
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
♥ ◊ ♥




Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de kväll igen :S

Så var de kväll igen å jag sitter här å funderar vart dagen tagit vägen :S känns som om den bara rann genom fingrarna på mig den här dagen.......tror mycke att de har med min sinnesstämning att göra är lite i en formsvacka idag vet inte riktigt varför heller men råkar hamna i dom lite då å då tyvärr.
Jag känner mig som en dålig mamma, dålig vän eller snarare USEL vän, känns som om jag är lat, oduglig, inkompetent, fet så rent över lag en dålig person ;(
♥ ◊ ♥ ◊ ♥

♥ ◊ ♥ ◊ ♥
De är såna här dagar jag kan höra mitt EX ord ringa i skallen om vilken dålig människa jag var å hur jag aldrig gjorde nånting utan bara låg hela dagarna å latade mig, innerst inne vet jag att de inte var så å att jag nog inte är nån dålig människa men ibland känns de så inom mig som om de skulle kvitta om jag levde eller dog......men självklart kvittar de inte jag har ju min son mina vänner å alla andra jag känner som faktiskt uppskattar mig för den jag är trots mina fel å brister men när jag ramlar ner i ett hål som idag så tar de ett tag att ta mig upp igen för då ringer mitt EX ord högre än andras å de är de jobbiga med de hela.....jag önskar så mycke så att jag kunde vända allt fortare å istället höra vänners röster högre inom mig än mitt EX ;(
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Mitt EX förstörde så himla mycke för mig vad gäller min självkänsla mitt självförtroende så ord räcker inte till att förklara hur illa jag for av de hela ;(
Men de finns en sak som jag verkligen funderat mycke över å de är varför måste en del trycka ner andra så långt de bara går för att dom själv ska visa sig så jävla stora å starka????...för vad är de för stort å starkt i att trycka ner ett fruntimmer när man är en karl???
Jag var bara en skugga av mig själv innan jag lämnade mitt EX, å hade de inte varit för min gumma så vet jag ärligt talat inte om jag tagit mig därifrån i ett stycke......för utan hennes stöd å hjälp hade jag nog varit kvar i skiten mycke längre så henne är jag evigt evigt evigt tacksam till för att hon hjälpte mig ta steget fullt ut, visst de var mitt beslut men att ha henne vid min sida då betydde ALLT ALLT ALLT för mig......SÅ HJÄRTAT MITT TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS :love:
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
En sak som störde mig väldigt mycke med just mitt EX var de att alltid klanka ner på mig vad jag än gjorde var de fel å när han var full å jag hämtade han på olika krogar å ställen så fick jag jämt höra orden gud vad du är fet, ful, flata, idiot, oduglig, lat å knäpp osv......??
Varför säger man så till den man så stort säger sig ÄLSKA eller använder vi just de ordet ÄLSKA alldelens för lättvindligt idag....de känns lite så måste jag erkänna???
Å visst vissa saker kunde jag skratta åt som att jag var FLATA tillåt mig små le :D varför är han i så fall ihop med nån han tycker är en flata.....nää just ja de kunde han inte ens själv svara på när man frågade han.....typiskt en sån idiot att vräka ur sig den ena elakheten efter den andra utan att veta  vad han egentligen säger JÄVLA IDIOT brukade jag hinna tänka då GLAPPKÄFT tänkte jag oxå mellan varven för var de nåt han var så var de just stor i käften.
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Han stämmer bra in på dessa små ord "STOR I ORDEN MEN LITEN PÅ JORDEN" & "DE ÄR BARA KÄFT Å BAKBEN I DIG" å de sa jag oxå åt han vilket inte uppskattades men om han trodde jag skulle bry mig i vad han tyckte så trodde han väldigt fel för värför ska jag bry mig i vad han tycker om inte han kan bry sig i vad jag tycker å känner.....nää inte troligt. :mad: men de fick oxå upp mina ögon att jag verkligen måste ta mig ut ur den skit jag satt mig själv i, så de blev till MÅNGAS GLÄDJE å en viss herres besvikelse men framför allt till MIN EXTASISKA GLÄDJE ;p som jag med ett leende på läpparna lämnade han å alla han elakheter åt sitt öde....å att äntligen äga ett eget kryp in så man kan låsa dörren om sig å känna lugnet komma å VETA att man är FRI FRI FRI!!!
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Nåja nu ska jag lite fint avsluta detta....men måste erkänna att jag faktiskt mår lite bättre nu när jag spytt ur mig lite dynga som hängde å tyngde ner mina axlar så de känns skönt.
Så ha de gott alla å låt aldrig nån trampa på er bara för att dom själv vill må bra, utan sträck på er å gå därifrån medans tid är medans ni ännu kan.....för finns inte nån varken karl eller kvinna som är värd så mycke att man ska behöva gräva ner sig för....eller ta all den skiten för, tro mig jag vet av erfarenhet så vänd å gå därifrån i stället man har de bättre ensam än med en människa som gör så de har jag lärt mig den hårda vägen. :blush:
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
♥ ◊ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON