Alla Hjärtans Dag :love:

:love: Alla Hjärtans Dag :love:
:love:

Så var de alla hjärtans dag idag å jag mår rent ut sagt skit min skalle känns som om den ska exploder milt uttryckt men sånt som händer smällar man får ta bara gilla läget.

Men idag ska jag ta de lugnt å vila min skalle känner jag för nå annat har jag inte ork till helt enkelt även om jag egentligen skulle vilja städa så lär de inte gå att starta mitt jetplan till dammsugare å de är irriterande till max kan jag lova er......för vill få bort allt hundhår som Ängla släpper.
Men idag är de om än kallare än igår vilket för att Loppan är ännu svårare att få å göra nåt ute så man får lirka med henne helt enkelt å hoppas att hon ger med sig å gör sina behov trots kylan.

Men måste ju säga de att trots kylan ute så är de ändå vackert när solen lyser å de gnistrar vackert i alla träd när solen träffar alla snökristaller så med en kamera kan man få otroligt vackra bilder idag helt klart......men kamera hade man inte tyvärr så får memorera bilderna i mitt huvud.
Men börjar längta till vårvärmen väldigt mycke nu för de är så härligt att vara ute å gå då med hundarna å dom slipper frysa dom leker å har skoj såna gånger så de är skoj att se.

Nää nu mina rara vänner ska jag lägga mig å vila huvudet en stund å hoppas att de kanske lugnar ner sig lite så de återstår att se hur de slutar......men hoppas ni alla får en underbar å mysig alla hjärtans dag med era nära å kära så hörs vi senare med lite mer klotter å kladd.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV LIVET FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG
SÅ LEV DE FULLT UT NI FÅR SÄLLAN EN ANDRA CHANS


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Alla Hjärtans Dag :love:

:love: Alla Hjärtans Dag :love:
:love:

Så var de alla hjärtans dag idag å jag mår rent ut sagt skit min skalle känns som om den ska exploder milt uttryckt men sånt som händer smällar man får ta bara gilla läget.

Men idag ska jag ta de lugnt å vila min skalle känner jag för nå annat har jag inte ork till helt enkelt även om jag egentligen skulle vilja städa så lär de inte gå att starta mitt jetplan till dammsugare å de är irriterande till max kan jag lova er......för vill få bort allt hundhår som Ängla släpper.
Men idag är de om än kallare än igår vilket för att Loppan är ännu svårare att få å göra nåt ute så man får lirka med henne helt enkelt å hoppas att hon ger med sig å gör sina behov trots kylan.

Men måste ju säga de att trots kylan ute så är de ändå vackert när solen lyser å de gnistrar vackert i alla träd när solen träffar alla snökristaller så med en kamera kan man få otroligt vackra bilder idag helt klart......men kamera hade man inte tyvärr så får memorera bilderna i mitt huvud.
Men börjar längta till vårvärmen väldigt mycke nu för de är så härligt att vara ute å gå då med hundarna å dom slipper frysa dom leker å har skoj såna gånger så de är skoj att se.

Nää nu mina rara vänner ska jag lägga mig å vila huvudet en stund å hoppas att de kanske lugnar ner sig lite så de återstår att se hur de slutar......men hoppas ni alla får en underbar å mysig alla hjärtans dag med era nära å kära så hörs vi senare med lite mer klotter å kladd.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV LIVET FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG
SÅ LEV DE FULLT UT NI FÅR SÄLLAN EN ANDRA CHANS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON