Godmorgon alla i denna vinterkyla :S



Ja så var de tisdag å de är kallare än någonsin idag å till råga på allt så har min lilla Aya taskigt i magen å behöver ut 1gång/timme JIPPIE som om de är så skoj så att gå från en varm å skön säng till minus -25 grader.......nää skulle inte tro de men vad göra bara klä sig å låta henne gå ut så hon får göra sitt......å tro mig hon tyucker inte heller de är nå kul nå mera :D men hennes mage har nu bråkat två nätter i rad så både jag å hon är utmattade kan jag lova er.

Så idag har jag bestämt att de blir en väldigt väldigt lugn dag för annars havererar jag totalt känns de som, ska försöka vila lite sen när hon lägger sig till ro den lilla stackaren för de syns så väl på henne när hon tittar upp på mig att hon har ont å de gör ont i mig såna gånger......;(
Jag vet många tänker nu men snälla nån de är ju bara en hund.....å visst men för mig är de en familjemedddlem som inte mår bra å då lider jag med den.

Idag har vi svin kallt -25 var de när jag var ut på morronen med alla hundarna å tro mig Loppan försökte göra allt för att gömma sig inne i min sons rum under hans täcke :D såg lite kul ut måste jag medge men hon gör så när de är väldigt kallt hon vill verkligen inte ut då, å jag förstår henne för jag vill verkligen inte heller ut såna här dagar....men en hund går inte på låda direkt som katterna även om jag skulle önska de när de är kallt å jävligt :bigeyes:

Nää gott folk nu ska jag lägga mig å vila lite med mina fyrfotade vänner men ni får ha de så gott i kylan så hörs vi senare idag med lite mer klotter å kladd finns inte så mycke annat att göra i denna kyla förutom att kroniskt frysa då vill säga :D

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA VARA PÅ LIVET VI LEVER BARA EN GÅNG
SÅ VI FÅR SÄLLAN EN ANDRA CHANS SÅ GÖR DE RÄTT FÖRSTA GÅNGEN.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla i denna vinterkyla :S



Ja så var de tisdag å de är kallare än någonsin idag å till råga på allt så har min lilla Aya taskigt i magen å behöver ut 1gång/timme JIPPIE som om de är så skoj så att gå från en varm å skön säng till minus -25 grader.......nää skulle inte tro de men vad göra bara klä sig å låta henne gå ut så hon får göra sitt......å tro mig hon tyucker inte heller de är nå kul nå mera :D men hennes mage har nu bråkat två nätter i rad så både jag å hon är utmattade kan jag lova er.

Så idag har jag bestämt att de blir en väldigt väldigt lugn dag för annars havererar jag totalt känns de som, ska försöka vila lite sen när hon lägger sig till ro den lilla stackaren för de syns så väl på henne när hon tittar upp på mig att hon har ont å de gör ont i mig såna gånger......;(
Jag vet många tänker nu men snälla nån de är ju bara en hund.....å visst men för mig är de en familjemedddlem som inte mår bra å då lider jag med den.

Idag har vi svin kallt -25 var de när jag var ut på morronen med alla hundarna å tro mig Loppan försökte göra allt för att gömma sig inne i min sons rum under hans täcke :D såg lite kul ut måste jag medge men hon gör så när de är väldigt kallt hon vill verkligen inte ut då, å jag förstår henne för jag vill verkligen inte heller ut såna här dagar....men en hund går inte på låda direkt som katterna även om jag skulle önska de när de är kallt å jävligt :bigeyes:

Nää gott folk nu ska jag lägga mig å vila lite med mina fyrfotade vänner men ni får ha de så gott i kylan så hörs vi senare idag med lite mer klotter å kladd finns inte så mycke annat att göra i denna kyla förutom att kroniskt frysa då vill säga :D

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA VARA PÅ LIVET VI LEVER BARA EN GÅNG
SÅ VI FÅR SÄLLAN EN ANDRA CHANS SÅ GÖR DE RÄTT FÖRSTA GÅNGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON