Måndag å ny vecka med nya tag :D



Så var de måndag igen å ny vecka med nya tag kan man säga :) idag är de ett strålande vackert väder ute underbart för prommis...har varit på en med mina hundar på morgonen var så skönt så å dom njöt alla hundarna för solen börjar lite smått värma nu....å de gillas kan jag lova.

Idag ska jag faktiskt bara slappa å ta de lugnt med mina hundar å njuta av mitt nystädade hem som jag inte kunde njuta av igår så då gör jag de idag istället ;) men lite nytta blir de ändå för ska städa mitt skafferi sen å få lite bättre ordning på allt.......de saknar jag med denna lägenhet ett STORT skafferi för har bara två överskåp över kylen å frysen till skafferi å de är inte mycke plats alls känner jag så funderar att plasera om lite glasskålar å sånt å använda dom skåpen till skafferi istället så jag får lite mer plats till sånt å närmare till att plocka fram de man behöver.

Men utöver de så blir denna dagen väldigt lugn känner jag å de är skönt att ha gjort bort städandet så man kan njuta en vecka å slappa utan att känna dåligt samvete, för har jag inte gjort de å skulle behöva göra de så får jag så dåligt samvete över att de är ogjort även om jag vet att de är skallen som stoppar allt så får jag ändå de men inte denna vecka :D:D:D

Ha en underbar dag nu alla å njut av solen å värmen riktigt mycke för nu kommer våren sakta men säkert till oss å den ska man njuta av rejält mycke.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILL VARA PÅ DEN VÄL


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndag å ny vecka med nya tag :D



Så var de måndag igen å ny vecka med nya tag kan man säga :) idag är de ett strålande vackert väder ute underbart för prommis...har varit på en med mina hundar på morgonen var så skönt så å dom njöt alla hundarna för solen börjar lite smått värma nu....å de gillas kan jag lova.

Idag ska jag faktiskt bara slappa å ta de lugnt med mina hundar å njuta av mitt nystädade hem som jag inte kunde njuta av igår så då gör jag de idag istället ;) men lite nytta blir de ändå för ska städa mitt skafferi sen å få lite bättre ordning på allt.......de saknar jag med denna lägenhet ett STORT skafferi för har bara två överskåp över kylen å frysen till skafferi å de är inte mycke plats alls känner jag så funderar att plasera om lite glasskålar å sånt å använda dom skåpen till skafferi istället så jag får lite mer plats till sånt å närmare till att plocka fram de man behöver.

Men utöver de så blir denna dagen väldigt lugn känner jag å de är skönt att ha gjort bort städandet så man kan njuta en vecka å slappa utan att känna dåligt samvete, för har jag inte gjort de å skulle behöva göra de så får jag så dåligt samvete över att de är ogjort även om jag vet att de är skallen som stoppar allt så får jag ändå de men inte denna vecka :D:D:D

Ha en underbar dag nu alla å njut av solen å värmen riktigt mycke för nu kommer våren sakta men säkert till oss å den ska man njuta av rejält mycke.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILL VARA PÅ DEN VÄL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON