Natten är här å kudden väntar på mig :tired:

:tired: Natten är här å kudden väntar på mig ser jag :tired:
:tired:

:tired:
Jaaa jag vet alla har inte skrivit nåt på ett tag å inte uppdaterat som jag brukar göra men har inte kunnat pga skallen å igår när jag var lite piggare passade jag på att storstäda mitt hem.
Jag var i stort behov av de å då fick de gå före allt annat å tur var väl då de för hade jag inte gjort de igår hade de varit ogjort ännu för hade inte kunnat göra de idag när skallen totalt havererade för mig........men nu på kvällen är de bättre även om de inte är bra så bättre.
:tired:
Igår började jag plocka ihop här hemma, lade disken i blöt, kastade en massa sopor, samlade ihop all tvätt, bytte handdukar överallt å innan jag visste ordet av hade jag lurat igång mig själv med att storstäda.......jag dammtorkade, dammsög, bytte rent i sängarna, städa toan, diskade å sen skurade jag av alla golven å sist av allt tog jag en lååååång å skön dusch.
:tired:
Sen när hundarna varit ut kröp jag ihop i sängen med dom å bara njöt av att ha de nystädat med tända ljus, de var så lugnt å fridfullt här hemma hundarna sov å myste runt mig underbart.
Sen när min son kom hem så gick han å la sig nästan direkt så då var de dags att sova för oss alla så de var min dag igår kan man säga.
:tired:
Idag vaknade jag med en rungande huvudvärk som inte ville ge med sig så pinade mig ut med hundarna i hopp om att de skulle bli bättre för ibland funkar de med friskluft för att de ska lugna sig men icke de.....sen la jag mig men till slut spann jag bara runt av huvudvärken å då lindade jag in skallen i ispåsar å låg blick stilla medans de tvättade i tvättstugan för de fick min son sköta om idag för klarade inte av att vara uppe alls utan de enda som funkade var att ligga blickstilla.
:tired:
Sen på kvälls sidan så började värken sakta men säkert klinga av så kvällen har varit lugn å bra motför dagen men sov en hel del av den oxå, sen på kvällen nu började jag kunna sitta upp å stoppa i mig nåt att äta för de går inte när den är som värst då mår jag alldelens för illa för att äta.
:tired:
Men nu är natten här å jag ska ge sömnen en chans att infinna sig även för mig å hoppas att jag får sova behöver all sömn jag kan få efter en sån här värkattack men är glad ändå....jag lever ju å älskar mitt liv trots värken å sjukdomen så är glad ändå.
:tired:
Hoppas ni har haft en underbara helg med era nära å kära å njutit riktigt mycke för de förtjänar alla att få göra speciellt när vi haft så pass varmt som vi haft i helgen....å hoppas ni får sussa sött.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natten är här å kudden väntar på mig :tired:

:tired: Natten är här å kudden väntar på mig ser jag :tired:
:tired:

:tired:
Jaaa jag vet alla har inte skrivit nåt på ett tag å inte uppdaterat som jag brukar göra men har inte kunnat pga skallen å igår när jag var lite piggare passade jag på att storstäda mitt hem.
Jag var i stort behov av de å då fick de gå före allt annat å tur var väl då de för hade jag inte gjort de igår hade de varit ogjort ännu för hade inte kunnat göra de idag när skallen totalt havererade för mig........men nu på kvällen är de bättre även om de inte är bra så bättre.
:tired:
Igår började jag plocka ihop här hemma, lade disken i blöt, kastade en massa sopor, samlade ihop all tvätt, bytte handdukar överallt å innan jag visste ordet av hade jag lurat igång mig själv med att storstäda.......jag dammtorkade, dammsög, bytte rent i sängarna, städa toan, diskade å sen skurade jag av alla golven å sist av allt tog jag en lååååång å skön dusch.
:tired:
Sen när hundarna varit ut kröp jag ihop i sängen med dom å bara njöt av att ha de nystädat med tända ljus, de var så lugnt å fridfullt här hemma hundarna sov å myste runt mig underbart.
Sen när min son kom hem så gick han å la sig nästan direkt så då var de dags att sova för oss alla så de var min dag igår kan man säga.
:tired:
Idag vaknade jag med en rungande huvudvärk som inte ville ge med sig så pinade mig ut med hundarna i hopp om att de skulle bli bättre för ibland funkar de med friskluft för att de ska lugna sig men icke de.....sen la jag mig men till slut spann jag bara runt av huvudvärken å då lindade jag in skallen i ispåsar å låg blick stilla medans de tvättade i tvättstugan för de fick min son sköta om idag för klarade inte av att vara uppe alls utan de enda som funkade var att ligga blickstilla.
:tired:
Sen på kvälls sidan så började värken sakta men säkert klinga av så kvällen har varit lugn å bra motför dagen men sov en hel del av den oxå, sen på kvällen nu började jag kunna sitta upp å stoppa i mig nåt att äta för de går inte när den är som värst då mår jag alldelens för illa för att äta.
:tired:
Men nu är natten här å jag ska ge sömnen en chans att infinna sig även för mig å hoppas att jag får sova behöver all sömn jag kan få efter en sån här värkattack men är glad ändå....jag lever ju å älskar mitt liv trots värken å sjukdomen så är glad ändå.
:tired:
Hoppas ni har haft en underbara helg med era nära å kära å njutit riktigt mycke för de förtjänar alla att få göra speciellt när vi haft så pass varmt som vi haft i helgen....å hoppas ni får sussa sött.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON