Natti Nati alla underbara vänner nu är jag :tired:

:tired: Natti Natti alla underbara vänner jag känner nu är jag trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är kvällen här å jag har fått hämta hem min son å gjort allt jag skulle å hoppat i jamasen så nu ska jag verkligen bara njuta av lugnet resten av kvällen å bara slappa å ta de lugnt känner jag.
Vädret är skit ute de var jätte spårigt å mycke snö på vägarna så de var inte skoj att köra de är inte skottat nånstans alls å lilla Aya å Loppan som ni ser på bilden här under drunknar i snön när dom små liven ska ut å göra sina behov inte skoj alls......eller okey då de ser lite roligt ut när dom plöjer sig fram å man nästan bara ser ders små huvuden.
:tired:

:tired:
Detta är mina små godingar som får bada i snö just nu för benen är för korta helt enkelt så lite jobbigt är de allt för dom små liven även om dom blir lite busiga i den djupa snön ha ha ha.
:tired:
Men utöver de har jag haft en bra dag med mycke mys med hundarna å vunnit ringen förstås så de känns bra att lägga sig å krypa in under täcket med hundarna runt mig å få somna till min tv.
:tired:
Sen läste jag min gummas blogg idag å fick se att hon skrivit i den om mig å blev super glad för när vi får lön ska jag få en väska, blommor till mitt tv:rum, så ska hon fylla min mobil så jag kan messa gratis med henne å sen ska hon även köpa ett nytt flexikoppel till lilla Loppan, för hennes håller på totalt haverera så blir nog ett likadant som Aya har fast med annat mönster för de har hållt bra å varit pålitlig så de ska bli skönt för henne måste jag kunna bromsa in när man möter nån.
:tired:
Så ni kan ju förstå att min dag varit underbar med en vän som henne vid min sida i vått å torrt kan inte begära nån bättre för jag har redan den allra bästa vid min sida min älskade gumma å skatt.
Hon är den som jag litar blint på skulle lätt kunna lägga mitt liv i hennes händer, så mycke litar jag på henne hon är bäst å så himla omtänksam å hjälpsam ett hjärta av guld har hon.
Här under har ni en bild på min gumma som jag älskar av hela mitt hjärta.
:tired:

:tired:
Så nu får de räcka för idag hoppas att ni får sova gott inatt å att ni haft en lika bra dag som jag haft bortsett från huvudvärken då vill säga förutom den så har jag haft en superbra dag.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLS VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA BEHÖVER DE ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TO NIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Nati alla underbara vänner nu är jag :tired:

:tired: Natti Natti alla underbara vänner jag känner nu är jag trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är kvällen här å jag har fått hämta hem min son å gjort allt jag skulle å hoppat i jamasen så nu ska jag verkligen bara njuta av lugnet resten av kvällen å bara slappa å ta de lugnt känner jag.
Vädret är skit ute de var jätte spårigt å mycke snö på vägarna så de var inte skoj att köra de är inte skottat nånstans alls å lilla Aya å Loppan som ni ser på bilden här under drunknar i snön när dom små liven ska ut å göra sina behov inte skoj alls......eller okey då de ser lite roligt ut när dom plöjer sig fram å man nästan bara ser ders små huvuden.
:tired:

:tired:
Detta är mina små godingar som får bada i snö just nu för benen är för korta helt enkelt så lite jobbigt är de allt för dom små liven även om dom blir lite busiga i den djupa snön ha ha ha.
:tired:
Men utöver de har jag haft en bra dag med mycke mys med hundarna å vunnit ringen förstås så de känns bra att lägga sig å krypa in under täcket med hundarna runt mig å få somna till min tv.
:tired:
Sen läste jag min gummas blogg idag å fick se att hon skrivit i den om mig å blev super glad för när vi får lön ska jag få en väska, blommor till mitt tv:rum, så ska hon fylla min mobil så jag kan messa gratis med henne å sen ska hon även köpa ett nytt flexikoppel till lilla Loppan, för hennes håller på totalt haverera så blir nog ett likadant som Aya har fast med annat mönster för de har hållt bra å varit pålitlig så de ska bli skönt för henne måste jag kunna bromsa in när man möter nån.
:tired:
Så ni kan ju förstå att min dag varit underbar med en vän som henne vid min sida i vått å torrt kan inte begära nån bättre för jag har redan den allra bästa vid min sida min älskade gumma å skatt.
Hon är den som jag litar blint på skulle lätt kunna lägga mitt liv i hennes händer, så mycke litar jag på henne hon är bäst å så himla omtänksam å hjälpsam ett hjärta av guld har hon.
Här under har ni en bild på min gumma som jag älskar av hela mitt hjärta.
:tired:

:tired:
Så nu får de räcka för idag hoppas att ni får sova gott inatt å att ni haft en lika bra dag som jag haft bortsett från huvudvärken då vill säga förutom den så har jag haft en superbra dag.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLS VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA BEHÖVER DE ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TO NIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON