Nu är de bara mötet med kudden kvar :tired:

:tired: Nu är de bara Natti Natti mötet med kudden kvar innan jag ska sova :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de bara natti natti mötet med kudden kvar för min del å sen sova vill säga om mötet löper på som jag vill annars blir de ett elakt möte med kudden där jag bankar skiten ur den istället.
:tired:
Kom genast att tänka på historien om killen som låg på sjukhus å var dålig i magen så en olycka händer ju så lätt så han sket ner sig........sen skämdes han så mycke att han inte vågade säga nåt till personalen utan tog bort lakanet å kastade ut de genom fönstret.......under fönstret kommer en fyllis å går när lakanet landar över han å han börjar veva med armarna å leva om......så när han sen möter sin kompis så säger kompisen.....Vad är de med dig då???? Då tittar fyllisen på sin kompis å säger.......Jag vet inte men tror att jag just har bankat skiten ur ett spöke :bigeyes:
:tired:
Idag har varit en bra dag har varit på stan med min gumma å kollat runt å tagit en kaffe förstås som min gumma betalade å de var så himla skönt att sitta ner å bara ta de lugnt med henne.
Sen var vi å kollade i affärer å då fick jag den tröjan på Gina Tricot som vi sett på rean så vart super glad å sen fick jag ett nytt mobilsmycke från Avenysy en ängel som sitter på en glaskula hur underbart vacker som helst så vart så himla glad så över dom sakerna.
"MILJONERS TACK HJÄRTAT MITT DU ÄR UNDERBAR GLÖM ALDRIG DE"
:tired:
Sen vilade jag ett tag hemma innan de knackade på dörren då var de gumman som tittade in å skulle se medicinkväll med mig blev så himla glad så....alltid skoj med sällskap ett tag.
Slapp hämta min son oxå så de var skönt kunde bara slappa å ta de lugnt resten av kvällen så nu ska jag strax lägga mig å sova så man orkar med en dag imorron oxå.
:tired:
Hoppas ni haft en lika underbar dag å njutit av de vackra vädret men dock så kyliga vädret nu på kvällen men skönt ändå så hoppas ni får sova gott å att John Blund kommer till er på en gång så ni slipper ligga vaken å vrida å vända på er.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR SNÄLLA MED VARANDRA NU ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är de bara mötet med kudden kvar :tired:

:tired: Nu är de bara Natti Natti mötet med kudden kvar innan jag ska sova :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de bara natti natti mötet med kudden kvar för min del å sen sova vill säga om mötet löper på som jag vill annars blir de ett elakt möte med kudden där jag bankar skiten ur den istället.
:tired:
Kom genast att tänka på historien om killen som låg på sjukhus å var dålig i magen så en olycka händer ju så lätt så han sket ner sig........sen skämdes han så mycke att han inte vågade säga nåt till personalen utan tog bort lakanet å kastade ut de genom fönstret.......under fönstret kommer en fyllis å går när lakanet landar över han å han börjar veva med armarna å leva om......så när han sen möter sin kompis så säger kompisen.....Vad är de med dig då???? Då tittar fyllisen på sin kompis å säger.......Jag vet inte men tror att jag just har bankat skiten ur ett spöke :bigeyes:
:tired:
Idag har varit en bra dag har varit på stan med min gumma å kollat runt å tagit en kaffe förstås som min gumma betalade å de var så himla skönt att sitta ner å bara ta de lugnt med henne.
Sen var vi å kollade i affärer å då fick jag den tröjan på Gina Tricot som vi sett på rean så vart super glad å sen fick jag ett nytt mobilsmycke från Avenysy en ängel som sitter på en glaskula hur underbart vacker som helst så vart så himla glad så över dom sakerna.
"MILJONERS TACK HJÄRTAT MITT DU ÄR UNDERBAR GLÖM ALDRIG DE"
:tired:
Sen vilade jag ett tag hemma innan de knackade på dörren då var de gumman som tittade in å skulle se medicinkväll med mig blev så himla glad så....alltid skoj med sällskap ett tag.
Slapp hämta min son oxå så de var skönt kunde bara slappa å ta de lugnt resten av kvällen så nu ska jag strax lägga mig å sova så man orkar med en dag imorron oxå.
:tired:
Hoppas ni haft en lika underbar dag å njutit av de vackra vädret men dock så kyliga vädret nu på kvällen men skönt ändå så hoppas ni får sova gott å att John Blund kommer till er på en gång så ni slipper ligga vaken å vrida å vända på er.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR SNÄLLA MED VARANDRA NU ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON