Nu är söndagen till ända å jag med den :tired:

:tired: Nu är söndagen till ända å jag med den känner jag så Natti Natti :tired:
:tired:

:tired:
Idag har egentligen blivit en väldihgt lugn dag inte alls vad jag hade tänkt, jag tvättade å när jag var klar så sa skallen upp sig JIPPIE int alls, så medans min son gjorde mat å efterrätt så tog jag de lugnt å plockade in alla kläder i garderoben......sen var de middag för oss å en väntande efterrätt.
Men när vi ätit så stökade jag undan å sen la jag mig en stund för att skallen skulle lugna ner sig litegrann....hmmm...om vi säger som så jag klockade in rejält å sov bort nån timme i alla fall men kan väl lite generat erkänna att de var skönt som faan att få sova.
:tired:
Men nu är jamasen på å sängen är utbäddad å medicinen är tagen så med lite lite tur kanske jag kan få klocka in igen......ha ha ha där var den otroliga humorn igen, som om de skulle gå som jag ville.
Men hade varit skönt för då hade jag verkligen fått känna mig ordentligt utvilad en natt å de skulle sitta super fint måste jag erkänna å skulle vara behövligt.
:tired:
Men imorron om gumman min har sin bil hemma så ska vi åka till stan en sväng å kolla in läget å ta en kaffe så klart för utan en kaffe känns de ju konstigt för oss....å jag älskar dom stunderna.
Men sen blir de att dammsuga å diska känner jag så att jag får tillbaka mitt hem igen från mina dammråttor (bisamråttor) har de blivit av dom nu.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag i de vackra vädret å fått njuta riktigt mycke av dagen, men vi får höras mera imorron då återkommer jag med mera klotter å kladd kan jag lova.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är söndagen till ända å jag med den :tired:

:tired: Nu är söndagen till ända å jag med den känner jag så Natti Natti :tired:
:tired:

:tired:
Idag har egentligen blivit en väldihgt lugn dag inte alls vad jag hade tänkt, jag tvättade å när jag var klar så sa skallen upp sig JIPPIE int alls, så medans min son gjorde mat å efterrätt så tog jag de lugnt å plockade in alla kläder i garderoben......sen var de middag för oss å en väntande efterrätt.
Men när vi ätit så stökade jag undan å sen la jag mig en stund för att skallen skulle lugna ner sig litegrann....hmmm...om vi säger som så jag klockade in rejält å sov bort nån timme i alla fall men kan väl lite generat erkänna att de var skönt som faan att få sova.
:tired:
Men nu är jamasen på å sängen är utbäddad å medicinen är tagen så med lite lite tur kanske jag kan få klocka in igen......ha ha ha där var den otroliga humorn igen, som om de skulle gå som jag ville.
Men hade varit skönt för då hade jag verkligen fått känna mig ordentligt utvilad en natt å de skulle sitta super fint måste jag erkänna å skulle vara behövligt.
:tired:
Men imorron om gumman min har sin bil hemma så ska vi åka till stan en sväng å kolla in läget å ta en kaffe så klart för utan en kaffe känns de ju konstigt för oss....å jag älskar dom stunderna.
Men sen blir de att dammsuga å diska känner jag så att jag får tillbaka mitt hem igen från mina dammråttor (bisamråttor) har de blivit av dom nu.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag i de vackra vädret å fått njuta riktigt mycke av dagen, men vi får höras mera imorron då återkommer jag med mera klotter å kladd kan jag lova.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON