Onsdag å solen skiner :D



Så var de onsdag å halva veckan snart avklarad :D å solen skiner ute de är så härligt om de bara skulle kunna få bli lite varmare oxå så man slapp frysa för så fort solen försvinner så blir de KALLT KALLT KALLT ute så de är trist.....de är ju meningen att våren ska komma nu ju :question: men än lyser den minsann med sin frånvaro vill jag lova er. :(

Idag blir de en lugn dag för har sovit zipp nada inatt så är hur trött som helst känner jag men ska pina ut till kvällen kanske man smäller av när man lägger sig men lite tur eller mycke tur. :)
Men ikväll kommer min gumma förbi för vi ska färga håret på varandra så de ska bli skoj med lite sällskap å få surra bort en stund oxå.

Igår på eftermiddagen höll min lilla Aya Chihuahuan jag har på att skrämma ihjäl mig för hon skulle hoppa upp i soffan å smällde rakt in i träramen i soffan å fick en rejäl smäll i skallen.
Hongick bara runt i en cirkel hela tiden å skrek med huvudet dragandes i golvet så jag trodde hon fått en hjärnblödning först för hon kunde inte gå framåt utan bara runt i cirklar hela tiden.
Å hon skrek bara rakt ut så vart så himla orolig över henne.....men troligast så fick sig skallen bara en rejäl smäll så hjärnan skakades om lite brutalt vilket gjorde att hon blev yr å förvirrad så när jag lyft upp henne å sen låtit henne lugna ner sig så blev de bra igen.......men hon blev trött efter så hon sov mest den dagen å kvällen å idag är hon sitt vanliga jag igen.

Nää nu ska jag fortsätta här hemma å fixa lite å dammsuga av golven en snabbis så jag får bort lite mer hundhår för nu är de mycke igen så lika bra dammsuga av så de blir fint igen :)

Men ha en underbar dag alla å njut av solen den lilla stund den är framme för så fort den försvinner blir de svinkallt ute :O så kanske vi hörs senare ikväll beroende på hur trött jag är vill säga :)

VAR RÄDDA OM VARANDRA VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA TILLVARA PÅ DEN VÄL


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Onsdag å solen skiner :D



Så var de onsdag å halva veckan snart avklarad :D å solen skiner ute de är så härligt om de bara skulle kunna få bli lite varmare oxå så man slapp frysa för så fort solen försvinner så blir de KALLT KALLT KALLT ute så de är trist.....de är ju meningen att våren ska komma nu ju :question: men än lyser den minsann med sin frånvaro vill jag lova er. :(

Idag blir de en lugn dag för har sovit zipp nada inatt så är hur trött som helst känner jag men ska pina ut till kvällen kanske man smäller av när man lägger sig men lite tur eller mycke tur. :)
Men ikväll kommer min gumma förbi för vi ska färga håret på varandra så de ska bli skoj med lite sällskap å få surra bort en stund oxå.

Igår på eftermiddagen höll min lilla Aya Chihuahuan jag har på att skrämma ihjäl mig för hon skulle hoppa upp i soffan å smällde rakt in i träramen i soffan å fick en rejäl smäll i skallen.
Hongick bara runt i en cirkel hela tiden å skrek med huvudet dragandes i golvet så jag trodde hon fått en hjärnblödning först för hon kunde inte gå framåt utan bara runt i cirklar hela tiden.
Å hon skrek bara rakt ut så vart så himla orolig över henne.....men troligast så fick sig skallen bara en rejäl smäll så hjärnan skakades om lite brutalt vilket gjorde att hon blev yr å förvirrad så när jag lyft upp henne å sen låtit henne lugna ner sig så blev de bra igen.......men hon blev trött efter så hon sov mest den dagen å kvällen å idag är hon sitt vanliga jag igen.

Nää nu ska jag fortsätta här hemma å fixa lite å dammsuga av golven en snabbis så jag får bort lite mer hundhår för nu är de mycke igen så lika bra dammsuga av så de blir fint igen :)

Men ha en underbar dag alla å njut av solen den lilla stund den är framme för så fort den försvinner blir de svinkallt ute :O så kanske vi hörs senare ikväll beroende på hur trött jag är vill säga :)

VAR RÄDDA OM VARANDRA VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA TILLVARA PÅ DEN VÄL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON