Så är fredags kvällen över å sängen väntar :tired:

:tired: Så är då fredags kvällen över så gott som å sängen väntar på mig :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag under kvällen hunnit slänga ihop två sockerkakor varav en var de hackad mörkchoklad i en som var 70% ren mörk choklad så de blev faktiskt riktigt gott måste jag erkänna.
Sen bytte jag bandage på min gummas hälar så att dom ska få läka i lugn å ro men ska kolla upp dom i morron när vi ska packa kött för tyckte de såg illa ut ikväll så är de lika ont å illa imorron så får min gumma finna sig i att åka till akuten innan de blir blodförgiftning av de hela.
:tired:
Sen hämtade vi hem min son från jobbet så nu ska jag bara ta de lugnt å se på tv å mysa med hundarna innan jag somnar för dom har fått göra sitt redan å jag har hunnit borsta gaddarna å hoppat i jamasen min å bäddat ut sängen så ska bli skönt att krypa in under täcket.
:tired:
Imorron blir de till att packa kött å fixa frysen så de får plats i alla fall men mycke mer än så blir de nog inte imorron känner jag men de får vi se vad skallen säger först de är en lika stor överraskning varje morron numera att se hur man ska må.
:tired:
Men jag hoppas att ni haft en underbar kväll med mycke mys å trevligt sällskap så hoppas jag att ni alla får sova så gott inatt å njuter av ledigheten ni som är lediga så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd innan lördagen är slut.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TONIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så är fredags kvällen över å sängen väntar :tired:

:tired: Så är då fredags kvällen över så gott som å sängen väntar på mig :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag under kvällen hunnit slänga ihop två sockerkakor varav en var de hackad mörkchoklad i en som var 70% ren mörk choklad så de blev faktiskt riktigt gott måste jag erkänna.
Sen bytte jag bandage på min gummas hälar så att dom ska få läka i lugn å ro men ska kolla upp dom i morron när vi ska packa kött för tyckte de såg illa ut ikväll så är de lika ont å illa imorron så får min gumma finna sig i att åka till akuten innan de blir blodförgiftning av de hela.
:tired:
Sen hämtade vi hem min son från jobbet så nu ska jag bara ta de lugnt å se på tv å mysa med hundarna innan jag somnar för dom har fått göra sitt redan å jag har hunnit borsta gaddarna å hoppat i jamasen min å bäddat ut sängen så ska bli skönt att krypa in under täcket.
:tired:
Imorron blir de till att packa kött å fixa frysen så de får plats i alla fall men mycke mer än så blir de nog inte imorron känner jag men de får vi se vad skallen säger först de är en lika stor överraskning varje morron numera att se hur man ska må.
:tired:
Men jag hoppas att ni haft en underbar kväll med mycke mys å trevligt sällskap så hoppas jag att ni alla får sova så gott inatt å njuter av ledigheten ni som är lediga så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd innan lördagen är slut.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TONIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON