Så var de dags för sängen snart :tired:

:tired: Så var de dags för sängen snart känner jag är trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de snart dags att få krypa ner i min renbäddade säng med mina små sessor å bara mysa resten av de som är kvar av kvällen....men inte riktigt ännu jag ska först hämta hem min son från hans jobb sen kan jag hoppa i jamasen å bara njuta å njuta de ska jag göra de kan jag lova.
:tired:
Har i alla fall fått en hel del gjort har bäddat rent i sängarna, dammtorkat, gett blommorna vatten, diskat å dammsugat så känner mig så nöjd så med kvällen ska njuta så när jag fått lägga mig.
Å eftersom blogg.se ska göra lite åtgärder från tolv ungefär å minst en timme framåt så kan man ju lika inte logga in då så då passar de ju att lägga sig å mysa istället.
:tired:
Fick ett sånt där städ il idag trots att skallen bråkade så nu kan jag känna mig nöjd å önska er en fortsatt bra kväll å att nu för sussa sött sen när ni lägger er å njut av kvällen allt ni kan.
Jag älskar nämligen att stiga upp morron efter att jag städat å bara se hur fint de är i alla fall ett tag tills hundarna hårat ner igen då är den fröjden som bortblåst ha ha ha....nåja smällar man får ta när man har hundar å de är de värt för dom ger så himla mycke i gengäld så de tar jag då.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA NU ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de dags för sängen snart :tired:

:tired: Så var de dags för sängen snart känner jag är trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de snart dags att få krypa ner i min renbäddade säng med mina små sessor å bara mysa resten av de som är kvar av kvällen....men inte riktigt ännu jag ska först hämta hem min son från hans jobb sen kan jag hoppa i jamasen å bara njuta å njuta de ska jag göra de kan jag lova.
:tired:
Har i alla fall fått en hel del gjort har bäddat rent i sängarna, dammtorkat, gett blommorna vatten, diskat å dammsugat så känner mig så nöjd så med kvällen ska njuta så när jag fått lägga mig.
Å eftersom blogg.se ska göra lite åtgärder från tolv ungefär å minst en timme framåt så kan man ju lika inte logga in då så då passar de ju att lägga sig å mysa istället.
:tired:
Fick ett sånt där städ il idag trots att skallen bråkade så nu kan jag känna mig nöjd å önska er en fortsatt bra kväll å att nu för sussa sött sen när ni lägger er å njut av kvällen allt ni kan.
Jag älskar nämligen att stiga upp morron efter att jag städat å bara se hur fint de är i alla fall ett tag tills hundarna hårat ner igen då är den fröjden som bortblåst ha ha ha....nåja smällar man får ta när man har hundar å de är de värt för dom ger så himla mycke i gengäld så de tar jag då.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA NU ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON