Så var de onsdag å ännu kallt ute :S



Så var de onsdag å kylan håller i sig ännu.....inte skoj alls man kan ju inte vara ute på samma sätt som man skulle vilja pga att de är så kallt :( så blir en till innedag känner jag minsann.
Men idag är i alla fall Ayas mage lugnare så hon har fått sova inatt även om jag inte fått sova nå bra så har då hon sovit som en klubbad oxe å SNARKAT.....de är helt makalöst att de kan komma så mycke ljud ur en sån liten liten hund :D men de kan de tro mig hon drar stora timmerstockar den lilla damen....å man blir full i skratt när man hör henne.

Idag är min förkylning lite värre så de blir en lugn dag för min del ska mest ligga å mysa med mina hundar å hoppas att den lugnar ner sig, för jag brukar inte bli våldsamt förkyld eftersom jag tar vaccinet så de känns lugnt ännu....ja menar lite snorig får man räkna med när de är så kallt.
Men mer vill jag inte att de blir pga att jag kan bli så inåt helvete sjuk å de vill vi slippa minsann kan jag lova er så här håller man tummar å tår att de blir lugnt.

Men annars förutom denna eviga kyla så är de vackert ute när solen tittar fram de gnistrar så vackert ute den här tiden på året så nu är de bara värmen vi saknar så nu får de GÄRNA komma.
Men ska plocka lite här å var hemma när min son åkt till jobbet så mycke mer än så blir de inte för är fortfarande slut efter sömnbristen min hund orsakat i två dygn :D

Men hoppas ni får en underbar dag med allt ni ska göra så kanske vi ses senare med lite mer klotter å kladd å tankar beroende på vad som händer.

Men ber om ursäkt att de inte bidde nån nattblogg igår men orken fanns där helt enkelt inte var alldelens för trött när kvällen kom å eftersom jag inte behövde hämta min son så la jag mig framför tv:n hela kvällen istället å njöt av att bara vara helt enkelt.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA VARA PÅ DEN VÄL




Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de onsdag å ännu kallt ute :S



Så var de onsdag å kylan håller i sig ännu.....inte skoj alls man kan ju inte vara ute på samma sätt som man skulle vilja pga att de är så kallt :( så blir en till innedag känner jag minsann.
Men idag är i alla fall Ayas mage lugnare så hon har fått sova inatt även om jag inte fått sova nå bra så har då hon sovit som en klubbad oxe å SNARKAT.....de är helt makalöst att de kan komma så mycke ljud ur en sån liten liten hund :D men de kan de tro mig hon drar stora timmerstockar den lilla damen....å man blir full i skratt när man hör henne.

Idag är min förkylning lite värre så de blir en lugn dag för min del ska mest ligga å mysa med mina hundar å hoppas att den lugnar ner sig, för jag brukar inte bli våldsamt förkyld eftersom jag tar vaccinet så de känns lugnt ännu....ja menar lite snorig får man räkna med när de är så kallt.
Men mer vill jag inte att de blir pga att jag kan bli så inåt helvete sjuk å de vill vi slippa minsann kan jag lova er så här håller man tummar å tår att de blir lugnt.

Men annars förutom denna eviga kyla så är de vackert ute när solen tittar fram de gnistrar så vackert ute den här tiden på året så nu är de bara värmen vi saknar så nu får de GÄRNA komma.
Men ska plocka lite här å var hemma när min son åkt till jobbet så mycke mer än så blir de inte för är fortfarande slut efter sömnbristen min hund orsakat i två dygn :D

Men hoppas ni får en underbar dag med allt ni ska göra så kanske vi ses senare med lite mer klotter å kladd å tankar beroende på vad som händer.

Men ber om ursäkt att de inte bidde nån nattblogg igår men orken fanns där helt enkelt inte var alldelens för trött när kvällen kom å eftersom jag inte behövde hämta min son så la jag mig framför tv:n hela kvällen istället å njöt av att bara vara helt enkelt.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA VARA PÅ DEN VÄL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON