Så var de söndag å solen skiner ute :D



Så var de söndag igen å solen skiner så de gnistrar så vackert ute.....om än lite kallt för att gå nå långt för lilla Loppan fryser fort men underbart vackert är de ute så lite mer värme tack så blir jag nöjd....å man känner verkligen att våren är på G nu man får tillbaka lite energi.

Idag uppmanar jag som vanligt alla att passa på å njuta av de fina vädret å av den vilodag som söndagen ska vara för alla utom mig då hi hi hi :D för jag tvättar ju som vanligt i tvättstugan å hade även tänkt att dammsuga lite om huvudet tillåter de vill säga de återstår att se ännu men planen är i alla fall den att de är tänkt att jag ska göra de.

Idag när jag startade min dator å öppnade min mail å min blogg så fick jag en glad överraskning jag hade vunnit en tävling å de var en tävling som jag verkligen ville vinna för den bestod av en smyckesats från Panduro å den ville jag verkligen vinna för ville ha nå pyssel att göra när värken är jobbig så jag kan fokusera på nå annat en stund å de var hos dessa tjejer jag vann tävlingen Twinblogg så MILJONERS TACK tjejer de förgyllde verkligen min dag kan jag lova er.
Kika gärna in både på Panduro å hos Twinblogg för Panduro har ju mycke som vi alla vet å tjejerna på Twinblogg är underbara.

Men utöver den lyckan så är de lugnt här med slappande med hundarna mellan de jag springer upp i tvättstugan å hänger eller viker tvätt men har som rutin att tvätta på söndagar så man har rena kläder sen inför veckan som kommer å med dom två stora maskiner som vi har där så går de fort att tvätta allt å torka de för finns både torkskåp å tumlare.

Hoppas ni får en underbar söndag å passar på å njuter av de underbara vädret ute så hörs vi säkert senare med lite mera klotter å kladd om inte annat så ikväll när nattbloggen kommer upp.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN!



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de söndag å solen skiner ute :D



Så var de söndag igen å solen skiner så de gnistrar så vackert ute.....om än lite kallt för att gå nå långt för lilla Loppan fryser fort men underbart vackert är de ute så lite mer värme tack så blir jag nöjd....å man känner verkligen att våren är på G nu man får tillbaka lite energi.

Idag uppmanar jag som vanligt alla att passa på å njuta av de fina vädret å av den vilodag som söndagen ska vara för alla utom mig då hi hi hi :D för jag tvättar ju som vanligt i tvättstugan å hade även tänkt att dammsuga lite om huvudet tillåter de vill säga de återstår att se ännu men planen är i alla fall den att de är tänkt att jag ska göra de.

Idag när jag startade min dator å öppnade min mail å min blogg så fick jag en glad överraskning jag hade vunnit en tävling å de var en tävling som jag verkligen ville vinna för den bestod av en smyckesats från Panduro å den ville jag verkligen vinna för ville ha nå pyssel att göra när värken är jobbig så jag kan fokusera på nå annat en stund å de var hos dessa tjejer jag vann tävlingen Twinblogg så MILJONERS TACK tjejer de förgyllde verkligen min dag kan jag lova er.
Kika gärna in både på Panduro å hos Twinblogg för Panduro har ju mycke som vi alla vet å tjejerna på Twinblogg är underbara.

Men utöver den lyckan så är de lugnt här med slappande med hundarna mellan de jag springer upp i tvättstugan å hänger eller viker tvätt men har som rutin att tvätta på söndagar så man har rena kläder sen inför veckan som kommer å med dom två stora maskiner som vi har där så går de fort att tvätta allt å torka de för finns både torkskåp å tumlare.

Hoppas ni får en underbar söndag å passar på å njuter av de underbara vädret ute så hörs vi säkert senare med lite mera klotter å kladd om inte annat så ikväll när nattbloggen kommer upp.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON