Så var de sussa sött som gällde :tired:

:tired: Så var de bara sussa sött som gällde här är trött å slut :tired:
:tired:

:tired:
Så var ännu en dag till ända å snart är de helg å ledighet för dom mesta...förutom min son då han jobbar lördag oxå å dom har super mycke att göra så dom lär ha häcken full minsann.
Men han är flitig på att jobba å de brukar löna sig i de långa loppet så de är jag stolt över att han jobbar mycke å flitigt å klagar inte de minsta så en mycket stolt mamma är jag.
:tired:
Idag har de varit kallt som satan här å hittade inte nån bil att låna å hämta han i så han höll på att få gå hem ikväll....så hade lite lätt ångest ett bra tag innan jag kom på en lösning.
Jag ringde min lillebror som komiskt nog satt å höll på med internetbanken just då å frågade han om jag kunde få låna 200 kra av han så min son kunde ta taxi hem pga kylan å har faktiskt en underbar lillebror som självklart ställde upp å behövde inte ens betala tillbaka han heller så miljoners tack lillebror du är underbar ska du veta å du räddade kvällen här.
:tired:
Men själv har de inte hänt mycke här idag för de har varit så himla kallt så man har inte velat vara ute alls annat än de nöden kräver....å de märker man i första hand på lilla Loppan hon sticker å gömmer sig allt för att slippa gå ut.....vilket jag kan förstå med tanke på att hon inte har nån päls som håller henne varm, utan blir täcke innan dörren öppnas.
:tired:
Men nu är jamasen på å jag sitter ihopkrupen i min säng å skriver till er lite innan jag ska sova.
Men jag hoppas ni haft en underbar dag trots kylan idag å njutit av den ändå å att ni får sussa sött sen när ni lägger er å ska sova.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥                         ♥                         ♥
♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de sussa sött som gällde :tired:

:tired: Så var de bara sussa sött som gällde här är trött å slut :tired:
:tired:

:tired:
Så var ännu en dag till ända å snart är de helg å ledighet för dom mesta...förutom min son då han jobbar lördag oxå å dom har super mycke att göra så dom lär ha häcken full minsann.
Men han är flitig på att jobba å de brukar löna sig i de långa loppet så de är jag stolt över att han jobbar mycke å flitigt å klagar inte de minsta så en mycket stolt mamma är jag.
:tired:
Idag har de varit kallt som satan här å hittade inte nån bil att låna å hämta han i så han höll på att få gå hem ikväll....så hade lite lätt ångest ett bra tag innan jag kom på en lösning.
Jag ringde min lillebror som komiskt nog satt å höll på med internetbanken just då å frågade han om jag kunde få låna 200 kra av han så min son kunde ta taxi hem pga kylan å har faktiskt en underbar lillebror som självklart ställde upp å behövde inte ens betala tillbaka han heller så miljoners tack lillebror du är underbar ska du veta å du räddade kvällen här.
:tired:
Men själv har de inte hänt mycke här idag för de har varit så himla kallt så man har inte velat vara ute alls annat än de nöden kräver....å de märker man i första hand på lilla Loppan hon sticker å gömmer sig allt för att slippa gå ut.....vilket jag kan förstå med tanke på att hon inte har nån päls som håller henne varm, utan blir täcke innan dörren öppnas.
:tired:
Men nu är jamasen på å jag sitter ihopkrupen i min säng å skriver till er lite innan jag ska sova.
Men jag hoppas ni haft en underbar dag trots kylan idag å njutit av den ändå å att ni får sussa sött sen när ni lägger er å ska sova.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥                         ♥                         ♥
♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON