Solen skiner å de gnistrar ute vackert :love:



Så var de söndag igen å ute skiner solen så de bara gnistrar i alla snökristaller underbart vackert är de älskar verkligen när de ser ut så ute, de är ungefär -6 grader så lagom för en prommis.
Jag var på en liten en med hundarna när jag steg upp men hann inte gå nån lång för hade tvättstugan klockan tolv å de ville jag inte missa.

Idag blir de en relativt lugn dag ska tvätta å sen tänkte jag dammsuga av golven för min stora hund verkar försöka byta HELA pälsen minsannn så mycke som hon löser just nu inte skoj alls :(
En av dom nackdelar som finns med hundar är just den att dom löser så inåt helvete med hår i perioder, nog för att de varkar som om änglas period är kronisk.

Just nu håller min son på att göra marinad som köttet ska ligga i tills vi ska tillaga de senare idag ska bli underbart gott längtar redan till middagen måste jag erkänna :)

Men utöver de så blir de inte så många knop här idag utan ska mest ta de lugnt å slappa med mina hundar hade jag tänkt när jag dammsugat vill säga :S inte skoj men ett nödvändigt ont helt enkelt.

Ha de gott alla å passa på att vara ute å gå i de fina vädret som vi har för man mår så gott efter att man gjort de å man känner sig så pigg å alert efteråt.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Solen skiner å de gnistrar ute vackert :love:



Så var de söndag igen å ute skiner solen så de bara gnistrar i alla snökristaller underbart vackert är de älskar verkligen när de ser ut så ute, de är ungefär -6 grader så lagom för en prommis.
Jag var på en liten en med hundarna när jag steg upp men hann inte gå nån lång för hade tvättstugan klockan tolv å de ville jag inte missa.

Idag blir de en relativt lugn dag ska tvätta å sen tänkte jag dammsuga av golven för min stora hund verkar försöka byta HELA pälsen minsannn så mycke som hon löser just nu inte skoj alls :(
En av dom nackdelar som finns med hundar är just den att dom löser så inåt helvete med hår i perioder, nog för att de varkar som om änglas period är kronisk.

Just nu håller min son på att göra marinad som köttet ska ligga i tills vi ska tillaga de senare idag ska bli underbart gott längtar redan till middagen måste jag erkänna :)

Men utöver de så blir de inte så många knop här idag utan ska mest ta de lugnt å slappa med mina hundar hade jag tänkt när jag dammsugat vill säga :S inte skoj men ett nödvändigt ont helt enkelt.

Ha de gott alla å passa på att vara ute å gå i de fina vädret som vi har för man mår så gott efter att man gjort de å man känner sig så pigg å alert efteråt.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON