SÄNGEN VÄNTAR ZZZZzzzzzzzz.........:tired:

:tired: SÄNGEN VÄNTAR ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz :tired:
:tired:

:tired:
Så var de mitt inatten igen som jag sitter här å skriver.....men vad göra när jag ändå inte får sova nåt så kan man lika gärna skriva lite blogg å filosofera för då kanske man blir trött.
Men de börjar en bra film kl.02.15 på fyran film G.I JANE den tycker jag är bra så ska lägga mig å titta på den tänkte jag.......MEN bara därför att jag vill se den så lär jag klocka in fortare än jag hinner säga AMEN ska ni se men de får ni veta senare idag hur de gick med sömnen.
:tired:
Idag har varit en lugn dag faktiskt jag var på prommis med hundarna tidigare på förmiddagen sen vart de att pimpla kaffe å sen har jag myst med hundarna en hel del å borstat bort en extra hund från Ängla den stora som löser hår för en hel kennel just nu så tog bort en dal av henne.
:tired:
SÅ har jag pratat med min gumma idag å jag saknar henne otroligt mycke nu.....men imorron kommer hon hit å färgar håret på mig å jag ska färga hennes så vi blir som röda drakar igen mohahaaaaaa.......hon var förbi å hämtade snus idag men en snabbis snacka om att min lilla Eldivo Aya blev sur när hon åkte direkt, hon satt en hel evighet å stirrade på den stängda dörren.
Sen la hon sig på kudden i soffan å vände mig ryggen så hon var långsur men söt ändå.
:tired:
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag haft å fått njuta av solen den stund den var framme i alla fall......men vi hörs senare idag när jag fått lite sömn hoppas jag i alla fall, men då återkommer jag med lite mer klotter å kladd igen.
:tired:
♥ GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

SÄNGEN VÄNTAR ZZZZzzzzzzzz.........:tired:

:tired: SÄNGEN VÄNTAR ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz :tired:
:tired:

:tired:
Så var de mitt inatten igen som jag sitter här å skriver.....men vad göra när jag ändå inte får sova nåt så kan man lika gärna skriva lite blogg å filosofera för då kanske man blir trött.
Men de börjar en bra film kl.02.15 på fyran film G.I JANE den tycker jag är bra så ska lägga mig å titta på den tänkte jag.......MEN bara därför att jag vill se den så lär jag klocka in fortare än jag hinner säga AMEN ska ni se men de får ni veta senare idag hur de gick med sömnen.
:tired:
Idag har varit en lugn dag faktiskt jag var på prommis med hundarna tidigare på förmiddagen sen vart de att pimpla kaffe å sen har jag myst med hundarna en hel del å borstat bort en extra hund från Ängla den stora som löser hår för en hel kennel just nu så tog bort en dal av henne.
:tired:
SÅ har jag pratat med min gumma idag å jag saknar henne otroligt mycke nu.....men imorron kommer hon hit å färgar håret på mig å jag ska färga hennes så vi blir som röda drakar igen mohahaaaaaa.......hon var förbi å hämtade snus idag men en snabbis snacka om att min lilla Eldivo Aya blev sur när hon åkte direkt, hon satt en hel evighet å stirrade på den stängda dörren.
Sen la hon sig på kudden i soffan å vände mig ryggen så hon var långsur men söt ändå.
:tired:
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag haft å fått njuta av solen den stund den var framme i alla fall......men vi hörs senare idag när jag fått lite sömn hoppas jag i alla fall, men då återkommer jag med lite mer klotter å kladd igen.
:tired:
♥ GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON