Årets första Nattblogg :tired:

:tired: Årets första nattblogg kommer nu för nu är jag trött :tired:
:tired:


:tired:
Nu passar jag på att skicka er årets första nattblogg från mig i alla fall, känns skönt att komma tillbaka i dom gamla rutinerna som jag hade innan jag åkte upp till mamma.
:tired:
Har haft de så avslappnande å skönt å vet att jag ska åka upp över påsken oxå till mamma för då ska mamma å min extra morfar betala min resa upp å de betyder så himla mycke så för mamma att jag har möjlighet att hälsa på en gång till per år i alla fall de glädjer henne hörde jag.
:tired:
Men n är de sängen som väntar för är totalt slutkörd idag efter stunden på stan å handlandet efteråt mest är de handlandet som gjort mig slut, stunden på stan var bara rolig å underbar fick njuta av gott kaffe trevligt sällskap å framför allt av min gumma.
:tired:
Men hoppas att alla ni andra oxå får sova gott inatt å att ni haft lika härligt avslappnande jul å nyårs helger som jag haft för då vet jag med säkerhet att ni har haft de bra hi hi hi för de hade ju jag.
:tired:
♥ SOV GOTT DRÖM SÖTT, NATTI NATTI ALLA NATTUGGLOR LÄGG ER Å SOV NU NI OXÅ ♥
♥ DE KOMMER JU ENDAG IMORRON OXÅ ATT ORKA MED. ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Årets första Nattblogg :tired:

:tired: Årets första nattblogg kommer nu för nu är jag trött :tired:
:tired:


:tired:
Nu passar jag på att skicka er årets första nattblogg från mig i alla fall, känns skönt att komma tillbaka i dom gamla rutinerna som jag hade innan jag åkte upp till mamma.
:tired:
Har haft de så avslappnande å skönt å vet att jag ska åka upp över påsken oxå till mamma för då ska mamma å min extra morfar betala min resa upp å de betyder så himla mycke så för mamma att jag har möjlighet att hälsa på en gång till per år i alla fall de glädjer henne hörde jag.
:tired:
Men n är de sängen som väntar för är totalt slutkörd idag efter stunden på stan å handlandet efteråt mest är de handlandet som gjort mig slut, stunden på stan var bara rolig å underbar fick njuta av gott kaffe trevligt sällskap å framför allt av min gumma.
:tired:
Men hoppas att alla ni andra oxå får sova gott inatt å att ni haft lika härligt avslappnande jul å nyårs helger som jag haft för då vet jag med säkerhet att ni har haft de bra hi hi hi för de hade ju jag.
:tired:
♥ SOV GOTT DRÖM SÖTT, NATTI NATTI ALLA NATTUGGLOR LÄGG ER Å SOV NU NI OXÅ ♥
♥ DE KOMMER JU ENDAG IMORRON OXÅ ATT ORKA MED. ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON