En dag närmare helgen :D


≈◊≈
Så var de torsdag å snart är de helg igen :D å vem tackar nej till lite ledighet.....ingen så klart.
Idag låg jag å myste jätte länge med hundarna i sängen så när min gumma ringde vid elva hade vi inte stigit upp ännu :blush: för de var så skönt ligga stilla med dom för skallen är ännu totalt ur balans tyvärr, ibland tror jag de är han där uppe som jävlas bara för att han vet att jag vill städa mitt hem :mad::mad::mad: men bara le åt skiten.
≈◊≈
En vän till mig T2 kallas han var förbi med lite gott till hundarna som han fått tag i så dom blir galen så fort han kommer förbi dom formligen älskar han :D å han är himla snäll oxå en bra vän som betyder hemskt mycke för mig vill aldrig tappa han som vän så om du läser detta vännen min MILJONERS TACK FÖR ATT DU ALLTID FINNS DÄR Å STÄLLER UPP.
≈◊≈
Idag ska jag inte göra många knop alls för då misstänker jag att jag får stryk av gumman min å de värsta är att jag kan inte låsa in mig för hon har nyckel hit ha ha ha har valt att hon ska ha de så om de händer mig nåt kan hon alltid ta sig in till mig eller om hon vill bort en stund å ha de lugnt runt sig kan hon åka hit å njuta av tystnaden när jag är borta.
≈◊≈
Men är irriterad idag nåt hemskt så tur Niklas jobbar eftermiddag så han slipper mitt dåliga humör när skallen värker så här mycke blir de alltid problem med humöret de tryter fort så att säga.
Men de är bara jag å hundarna hemma så de blir lugn dag med mycke vila å slappande för nå annat finns de helt enkelt inte ork till.
≈◊≈
Men jag hoppas att ni alla får en underbar dag idag å att ni njuter av den så mycke ni kan.
≈◊≈
:D VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA :D
≈◊≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

En dag närmare helgen :D


≈◊≈
Så var de torsdag å snart är de helg igen :D å vem tackar nej till lite ledighet.....ingen så klart.
Idag låg jag å myste jätte länge med hundarna i sängen så när min gumma ringde vid elva hade vi inte stigit upp ännu :blush: för de var så skönt ligga stilla med dom för skallen är ännu totalt ur balans tyvärr, ibland tror jag de är han där uppe som jävlas bara för att han vet att jag vill städa mitt hem :mad::mad::mad: men bara le åt skiten.
≈◊≈
En vän till mig T2 kallas han var förbi med lite gott till hundarna som han fått tag i så dom blir galen så fort han kommer förbi dom formligen älskar han :D å han är himla snäll oxå en bra vän som betyder hemskt mycke för mig vill aldrig tappa han som vän så om du läser detta vännen min MILJONERS TACK FÖR ATT DU ALLTID FINNS DÄR Å STÄLLER UPP.
≈◊≈
Idag ska jag inte göra många knop alls för då misstänker jag att jag får stryk av gumman min å de värsta är att jag kan inte låsa in mig för hon har nyckel hit ha ha ha har valt att hon ska ha de så om de händer mig nåt kan hon alltid ta sig in till mig eller om hon vill bort en stund å ha de lugnt runt sig kan hon åka hit å njuta av tystnaden när jag är borta.
≈◊≈
Men är irriterad idag nåt hemskt så tur Niklas jobbar eftermiddag så han slipper mitt dåliga humör när skallen värker så här mycke blir de alltid problem med humöret de tryter fort så att säga.
Men de är bara jag å hundarna hemma så de blir lugn dag med mycke vila å slappande för nå annat finns de helt enkelt inte ork till.
≈◊≈
Men jag hoppas att ni alla får en underbar dag idag å att ni njuter av den så mycke ni kan.
≈◊≈
:D VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA :D
≈◊≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON