Godafton alla idag ler jag igen :D



Godafton alla de blev inte nån morgonblogg idag för min skalle å jag var så otroligt ovänner så kunde inte sitta vid datorn eller göra nånting alls pga värken så idag gav jag upp å gick till VC å fixade de hela......för när jag spydde inatt kom jag fram till de att nu får de vara nog.
Jag spyr väldigt sällan jag mår oftast bara illa så när jag väl spyr så då får de vara nog då pallar jag inte nå mera helt enkelt, så när jag stigit upp gick jag till VC å fick mina sprutor "SKÖNT" säger jag bara för nu har jag ett dygn som jag är helt smärtfri.

De här dygnet är de bästa dygnet på hela månaden de är då jag kommer ihåg hur de var innan jag blev sjuk, innan den kroniska huvudvärken slog till å de dygnet njuter jag av rejält mycke för om ett dygn är jag tillbaka till den vanliga kroniska värken men den har stabiliserat sig lite då så då kan jag stå ut med den i alla fall även om de dunkar så är de på en nivå som jag klarar av.

Imorron får vi lön JIPPIE då ska jag å min gumma på stan å ta en kaffe tillsammans å bara njuta av varandras sällskap de ska bli såååååå himla kul älskar dom stunderna som vi får då :love:
Sen så ska jag faktiskt få kuddar till min soffa från indiska :D:D:D de ser jag fram emot väldigt mycke för fick ett nytt överkast i julas som jag har över min soffa i tv-rummet å ska få matchande kuddar till de imorron så de längtar jag till ska bli skoj att välja ut dom jag vill ha.
:love: SÅ MILJONERS TACK GUMMAN MIN SÄGER JAG REDAN NU LOVE YA :love:

Sen ska jag försöka fixa lift så jag får storhandla oxå så de är gjort för behöver handla en hel del såg jag i mitt kylskåp :blush: de ekar tomt nu som vanligt vid den här tiden på månaden.
Brukar lifta med gumman min men hennes gubbe ska ha bilen så bidde lite svårt den här gången.

Men nu ska jag fixa middag till oss så de får bli lasagnett de är sååååå himla gott så, men ni får ha de så bra så hörs vi lite senare med lite mer klotter å kladd som jag kan komma på.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA HAND OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA



♥ DENNA ÄR TILL DIG GUMMAN MIN FÖR ATT DU ♥
♥ ÄR SÅ UNDERBAR SOM DU ÄR ♥
♥ MIN TVILLINGSJÄL ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godafton alla idag ler jag igen :D



Godafton alla de blev inte nån morgonblogg idag för min skalle å jag var så otroligt ovänner så kunde inte sitta vid datorn eller göra nånting alls pga värken så idag gav jag upp å gick till VC å fixade de hela......för när jag spydde inatt kom jag fram till de att nu får de vara nog.
Jag spyr väldigt sällan jag mår oftast bara illa så när jag väl spyr så då får de vara nog då pallar jag inte nå mera helt enkelt, så när jag stigit upp gick jag till VC å fick mina sprutor "SKÖNT" säger jag bara för nu har jag ett dygn som jag är helt smärtfri.

De här dygnet är de bästa dygnet på hela månaden de är då jag kommer ihåg hur de var innan jag blev sjuk, innan den kroniska huvudvärken slog till å de dygnet njuter jag av rejält mycke för om ett dygn är jag tillbaka till den vanliga kroniska värken men den har stabiliserat sig lite då så då kan jag stå ut med den i alla fall även om de dunkar så är de på en nivå som jag klarar av.

Imorron får vi lön JIPPIE då ska jag å min gumma på stan å ta en kaffe tillsammans å bara njuta av varandras sällskap de ska bli såååååå himla kul älskar dom stunderna som vi får då :love:
Sen så ska jag faktiskt få kuddar till min soffa från indiska :D:D:D de ser jag fram emot väldigt mycke för fick ett nytt överkast i julas som jag har över min soffa i tv-rummet å ska få matchande kuddar till de imorron så de längtar jag till ska bli skoj att välja ut dom jag vill ha.
:love: SÅ MILJONERS TACK GUMMAN MIN SÄGER JAG REDAN NU LOVE YA :love:

Sen ska jag försöka fixa lift så jag får storhandla oxå så de är gjort för behöver handla en hel del såg jag i mitt kylskåp :blush: de ekar tomt nu som vanligt vid den här tiden på månaden.
Brukar lifta med gumman min men hennes gubbe ska ha bilen så bidde lite svårt den här gången.

Men nu ska jag fixa middag till oss så de får bli lasagnett de är sååååå himla gott så, men ni får ha de så bra så hörs vi lite senare med lite mer klotter å kladd som jag kan komma på.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA HAND OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA



♥ DENNA ÄR TILL DIG GUMMAN MIN FÖR ATT DU ♥
♥ ÄR SÅ UNDERBAR SOM DU ÄR ♥
♥ MIN TVILLINGSJÄL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON