Lördag å här blir de lugnt idag :S



Så var de lördag å vädret är ännu varmt å skönt här vi har +6 grader underbart är vad de är älskar när de börjar bli varmt ute igen så man kan vara ute å gå å slipper klä sig så man ser ut som en jävla michellin gubbe för idag är enda nackdelen att de blåser en del men är ändå skönt ute.
Så passa på å njut alla å ge er ut å gå i de vackra vädret ni som har varmt vill säga för vet att inte alla har de tyvärr men vi har de å mina hundar ÄLSKAR :love: de helt enkelt.

Idag ska jag bara ta de lugnt för min skalle är lika elak idag om inte mer elak än igår så lär inte kunna göra så mycke annat än att ta de lugnt å mysa med hundarna, men klagar inte på de för älskar att mysa med dom så de är bara skönt.

Skulle egentligen vilja dammsuga så jag får bort lite hundhår men eftersom skallen bråkar å min dammsugare låter som om ett jetplan flyger in i lägenheten så kan jag inte göra de. å tro mig de irriterar skiten ur mig på ren svenska för när man vill så går de minsann inte att göra de.
Men får nöja mig med att slappa istället å de räöcker för idag.

Men imorron har jag tvättstugan som vanligt så då ska jag göra den å bädda rent i sängarna vare sig jag har ont eller inte för de måste oxå göras med jämna mellanrum å de är så mysigt att lägga sig på kvällen i en renbäddad säng de är skönt :)

Men ni får ha de så bra tills kvällen å passa på å njut alla av helgen alla så hörs vi senare med lite mer klotter å kladd om lusten finns där.

VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT VIS.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag å här blir de lugnt idag :S



Så var de lördag å vädret är ännu varmt å skönt här vi har +6 grader underbart är vad de är älskar när de börjar bli varmt ute igen så man kan vara ute å gå å slipper klä sig så man ser ut som en jävla michellin gubbe för idag är enda nackdelen att de blåser en del men är ändå skönt ute.
Så passa på å njut alla å ge er ut å gå i de vackra vädret ni som har varmt vill säga för vet att inte alla har de tyvärr men vi har de å mina hundar ÄLSKAR :love: de helt enkelt.

Idag ska jag bara ta de lugnt för min skalle är lika elak idag om inte mer elak än igår så lär inte kunna göra så mycke annat än att ta de lugnt å mysa med hundarna, men klagar inte på de för älskar att mysa med dom så de är bara skönt.

Skulle egentligen vilja dammsuga så jag får bort lite hundhår men eftersom skallen bråkar å min dammsugare låter som om ett jetplan flyger in i lägenheten så kan jag inte göra de. å tro mig de irriterar skiten ur mig på ren svenska för när man vill så går de minsann inte att göra de.
Men får nöja mig med att slappa istället å de räöcker för idag.

Men imorron har jag tvättstugan som vanligt så då ska jag göra den å bädda rent i sängarna vare sig jag har ont eller inte för de måste oxå göras med jämna mellanrum å de är så mysigt att lägga sig på kvällen i en renbäddad säng de är skönt :)

Men ni får ha de så bra tills kvällen å passa på å njut alla av helgen alla så hörs vi senare med lite mer klotter å kladd om lusten finns där.

VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT VIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON