Nää nu blir de Natti Natti här är trött :tired:

:tired: Nää nu blir de allt Natti Natti här känner jag är jätte trött :tired:
:tired:

:tired:
Idag har varit en lugn dag måste jag säga över halva dagen gick åt till at stabilisera huvudet en aning å den andra halvan av att bara slappa för orken att göra nåt finns inte där när de känns som om skallen ska explodera milt uttryckt så då intar man ryggläge helt enkelt med en ispåse.
:tired:
Men har tagit mig en rejäl prommis med hundarna ändå för dom behöver ju ändå lätta på trycket å tänkte att då fokuserar man på annat en stund sen har jag ätit å rustat undan de å nu ligger disken i blöt å inväntar att jag ska diska av den innan jag ska sova å de tänker jag oxå för hatar stiga upp å de är en massa disk de är bara jobbigt.
:tired:
Men sängen är utbäddad nu å jamasen är på å tänderna borstade så mycke mer än att ta disken är de inte kvar att göra inför natten.....ja vi väntar in min son oxå förstås men han har inte slutat jobba ännu så de lär allt dröja ett tag innan han kommer hem misstänker jag....men har får lift av en han jobbar med så att jag slipper idag när jag har så ont men annars hade han fått gå idag för de är lika så varmt ute så de är inte nån risk att han fryser.
:tired:
Men vill passa på å säga Natti Natti till er oxå å hoppas att ni får sova gott inatt å att ni har njutit rejält i de varma men dock blåsiga vårvädret.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA. ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TO NIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nää nu blir de Natti Natti här är trött :tired:

:tired: Nää nu blir de allt Natti Natti här känner jag är jätte trött :tired:
:tired:

:tired:
Idag har varit en lugn dag måste jag säga över halva dagen gick åt till at stabilisera huvudet en aning å den andra halvan av att bara slappa för orken att göra nåt finns inte där när de känns som om skallen ska explodera milt uttryckt så då intar man ryggläge helt enkelt med en ispåse.
:tired:
Men har tagit mig en rejäl prommis med hundarna ändå för dom behöver ju ändå lätta på trycket å tänkte att då fokuserar man på annat en stund sen har jag ätit å rustat undan de å nu ligger disken i blöt å inväntar att jag ska diska av den innan jag ska sova å de tänker jag oxå för hatar stiga upp å de är en massa disk de är bara jobbigt.
:tired:
Men sängen är utbäddad nu å jamasen är på å tänderna borstade så mycke mer än att ta disken är de inte kvar att göra inför natten.....ja vi väntar in min son oxå förstås men han har inte slutat jobba ännu så de lär allt dröja ett tag innan han kommer hem misstänker jag....men har får lift av en han jobbar med så att jag slipper idag när jag har så ont men annars hade han fått gå idag för de är lika så varmt ute så de är inte nån risk att han fryser.
:tired:
Men vill passa på å säga Natti Natti till er oxå å hoppas att ni får sova gott inatt å att ni har njutit rejält i de varma men dock blåsiga vårvädret.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA. ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TO NIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON