Natti Natti å John Blund här är jag??? :tired:

:tired: Natti Natti alla nu är jag trött å John Blund HÄR ÄR JAG??? :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag hämtat hem min son å hoppat i jamasen å varit ut med hundarna å bäddat ut min säng så har hunnit mycke redan å klockan är bara barnet ännu ha ha ha för den här tiden brukar jag göra mig klar för att hämta hem min son men i dag var de kort dag skönt.
:tired:
Men har varit en sån där skit dag när humöret inte varit på topp å man bara vill skrika rakt ut eller sätta sig ner å gråta.....men jag är nog mer för att skrika rakt ut å få ur mig det sen lättar oftast trycket å humöret stiger uppåt igen å nu på kvällen har jag fått så bra pepping från Dan å min Häxa så dom har fått mitt humör att vända.....å håller fullt å fast med häxan att man behöver ibland få vara neråt å lite deppig för att orka med allt man går igenom hur illa de än låter tyvärr.
Men jag är som häxan sa inte den som sätter mig ner å deppar ihop de är inte jag helt enkelt utan jag är tillbaka på banan dagen efter oftast å tar nya tag igen så även denna gång.
:tired:
Men annars har de varit en lugn dag för huvudet har inte velat samma sak som mig å nu har jag hoppet att John Blund hittar mig inatt i normal tid å inte bara gör snabb visiter å strör LITE sömn för att sen försvinna å komma tillbaka med LITE sömn igen för de är mer tröttsamt än ingen sömn alls måste jag medge så nu håller man tungan rätt i munnen när man hoppas på sömnen.
Men passar på att önska er alla en riktigt god natts sömn i alla fall å hoppas att eran dag varit bättre än min i alla fall för de förtjänar ni alla.
:tired:
GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA.
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti å John Blund här är jag??? :tired:

:tired: Natti Natti alla nu är jag trött å John Blund HÄR ÄR JAG??? :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag hämtat hem min son å hoppat i jamasen å varit ut med hundarna å bäddat ut min säng så har hunnit mycke redan å klockan är bara barnet ännu ha ha ha för den här tiden brukar jag göra mig klar för att hämta hem min son men i dag var de kort dag skönt.
:tired:
Men har varit en sån där skit dag när humöret inte varit på topp å man bara vill skrika rakt ut eller sätta sig ner å gråta.....men jag är nog mer för att skrika rakt ut å få ur mig det sen lättar oftast trycket å humöret stiger uppåt igen å nu på kvällen har jag fått så bra pepping från Dan å min Häxa så dom har fått mitt humör att vända.....å håller fullt å fast med häxan att man behöver ibland få vara neråt å lite deppig för att orka med allt man går igenom hur illa de än låter tyvärr.
Men jag är som häxan sa inte den som sätter mig ner å deppar ihop de är inte jag helt enkelt utan jag är tillbaka på banan dagen efter oftast å tar nya tag igen så även denna gång.
:tired:
Men annars har de varit en lugn dag för huvudet har inte velat samma sak som mig å nu har jag hoppet att John Blund hittar mig inatt i normal tid å inte bara gör snabb visiter å strör LITE sömn för att sen försvinna å komma tillbaka med LITE sömn igen för de är mer tröttsamt än ingen sömn alls måste jag medge så nu håller man tungan rätt i munnen när man hoppas på sömnen.
Men passar på att önska er alla en riktigt god natts sömn i alla fall å hoppas att eran dag varit bättre än min i alla fall för de förtjänar ni alla.
:tired:
GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA.
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON