Så var de lördag å slappar dag :D



Så var de lördag å slappar dag TYVÄRR hade tänkt städa men tyvärr säger huvudet stopp så bara gilla läget helt enkelt :(:( å de är irriterande om nåt för ville ju såg fram emot att få de fint.
Men jag ger inte upp ännu för än kan jag lyckas få till de hemma ska bara lägga mig å vila ett tag så huvudet kan lugna ner sig lite å funkar den tekniken idag så blir de i alla fall att dammtorka å dammsuga känner jag för då blir de rent å fint å doftar gott hemma.

Men annars utöver de blir de en lugn dag med mycke mys med hundarna...för har redan vait på en långprommis med dom å de var super skönt, trodde att skallen skulle lugna ner sig av friskluften men nää inte denna gången så de är bara hoppas att den gör de snart.

Vad ska ni hitta på idag alla.....blir de en slappar dag eller en väldigt aktiv dag???????

Nää nu ska jag ta mig lite mer kaffe å slappna av lite med is runt skallen så får vi sen se vad de blir för nåt efter jag legat under ispåsen ett tag för den brukar kunna lugna sig skallen av kylan.

Ha de gott alla så hörs vi säkert senare med lite mera klotter å kladd som jag kommer på att skriva ner eller så hörs vi av när nattbloggen kommer upp beror på hur jag mår.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA HAND OM VARANDRA VÄL FÖR ALLA FÖRTJÄNAR DE.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de lördag å slappar dag :D



Så var de lördag å slappar dag TYVÄRR hade tänkt städa men tyvärr säger huvudet stopp så bara gilla läget helt enkelt :(:( å de är irriterande om nåt för ville ju såg fram emot att få de fint.
Men jag ger inte upp ännu för än kan jag lyckas få till de hemma ska bara lägga mig å vila ett tag så huvudet kan lugna ner sig lite å funkar den tekniken idag så blir de i alla fall att dammtorka å dammsuga känner jag för då blir de rent å fint å doftar gott hemma.

Men annars utöver de blir de en lugn dag med mycke mys med hundarna...för har redan vait på en långprommis med dom å de var super skönt, trodde att skallen skulle lugna ner sig av friskluften men nää inte denna gången så de är bara hoppas att den gör de snart.

Vad ska ni hitta på idag alla.....blir de en slappar dag eller en väldigt aktiv dag???????

Nää nu ska jag ta mig lite mer kaffe å slappna av lite med is runt skallen så får vi sen se vad de blir för nåt efter jag legat under ispåsen ett tag för den brukar kunna lugna sig skallen av kylan.

Ha de gott alla så hörs vi säkert senare med lite mera klotter å kladd som jag kommer på att skriva ner eller så hörs vi av när nattbloggen kommer upp beror på hur jag mår.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA HAND OM VARANDRA VÄL FÖR ALLA FÖRTJÄNAR DE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON