Så var de nanna kudden som gäller :tired:

:tired: Så var de nanna kudden som gäller nu är super trött ögonlocken väger bly :tired:
:tired:

:tired:
Så nu har jag fått disken diskad, varit ut med hundarna, hämtat hem min son, tagit på mig jamasen, bäddat ut sängen å borstat tänderna så nu återstår bara att NANNA KUDDEN känner jag.
Om jag sen får sova är en helt annan sak kan ja lova er för skallen dunkar på som faan rent ut sagt så mycke sömn tror jag INTE på men ska göra ett försök i alla fall försök med stort F före.
Men man ska inte säga aldrig för mitt vad de är så somnar jag å sover som en klubbad oxe av ren å skär utmattning så får väl se hur de går....så betta nu å se om ni vinner blir de sömn eller vaka??
:tired:
Men Min son var i alla fall klar rätt tid ikväll å de var skönt så jag kan lugnt skriva min lilla nattblogg å sen lägga min å snora in MEN ska först hinna mysa lite med mina hundar för de är bästa stunden på kvällen att få mysa med dom tills jag smäller av....men ska linda is runt huvudet först.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar kväll alla å att ni får sova gott i natt så ni är pigga å utvilade imorron.
Så nu säger jag Natti Natti till alla nattugglor där ute för ni ska denna nattuggla knyta sig.
:tired:
GOD NATT SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de nanna kudden som gäller :tired:

:tired: Så var de nanna kudden som gäller nu är super trött ögonlocken väger bly :tired:
:tired:

:tired:
Så nu har jag fått disken diskad, varit ut med hundarna, hämtat hem min son, tagit på mig jamasen, bäddat ut sängen å borstat tänderna så nu återstår bara att NANNA KUDDEN känner jag.
Om jag sen får sova är en helt annan sak kan ja lova er för skallen dunkar på som faan rent ut sagt så mycke sömn tror jag INTE på men ska göra ett försök i alla fall försök med stort F före.
Men man ska inte säga aldrig för mitt vad de är så somnar jag å sover som en klubbad oxe av ren å skär utmattning så får väl se hur de går....så betta nu å se om ni vinner blir de sömn eller vaka??
:tired:
Men Min son var i alla fall klar rätt tid ikväll å de var skönt så jag kan lugnt skriva min lilla nattblogg å sen lägga min å snora in MEN ska först hinna mysa lite med mina hundar för de är bästa stunden på kvällen att få mysa med dom tills jag smäller av....men ska linda is runt huvudet först.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar kväll alla å att ni får sova gott i natt så ni är pigga å utvilade imorron.
Så nu säger jag Natti Natti till alla nattugglor där ute för ni ska denna nattuggla knyta sig.
:tired:
GOD NATT SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON