Så var de Tisdag å jag mår officiellt SKIIIIT ;(


»♥«
Så var de tisdag å jag mår officiellt SKIIIT kan man lugnt säga därav ingen blogg förrän nu tyvärr.
De började igår när jag skurat, tagit toan, röjt upp i köket å sen hämtat hem min son.....vilket tog en evighet för han fick jobba över så han var klar först vid tolv på natten MEN han var snäll å bjöd sin mamma på kaffe å kaka medans jag väntade så de var roligt å sen var de kul att se hur de ser ut där han jobbar å trivs så bra så snälla alla håll tummarna att han får vara kvar där nu.
»♥«
Sen när vi kom hem igen så var jag så otroligt trött å slut så ville bara gräva ner mig å skallen hade börjat dunka gode bra så orkade inte skriva nån nattblogg till er den tiden utan gick så gott som å la mig direkt å gjorde ett tappert försök att sova.......:S.......vilket misslyckades fatalt så somnade inte förrän efter tre på natten å vaknade imorse med en hej dundrande huvudvärk så straffet för städningen väntade bara en dag extra innan de slog till, vad förvånad jag blev INT ALLS :mad:
»♥«
Men jag tar den straffen för att få fint hemma så idag har jag bara kunnat ligga å vila å ta de lugnt å de var skönt plus att de verkligen behövdes kan jag lova er så man har inte gjort många knop alls.
Men så kom min gumma förbi en stund å de gjorde allt mycke bättre då kunde jag koppla bort smärtan en stund å bara njuta av sällskapet för de är alltid roligt när min gumma tittar in.
Sen hjälpte jag henne att sätta skyddsfilm på hennes bonusdotters mobil å så plåstrade jag om hennes fötter som harde rejäla sprickor å tro mig dom var djupa så att hon har ont när hon går förstår jag full å fast de skulle jag oxå ha.
»♥«
Men nu är jag själv igen å försöker ragga en bil så jag kan hämta hem min son från jobbet ikväll lika jobbigt varje kväll att ringa å fråga folk man känner sig påträngande å jobbig å de är inte skoj alls kan jag lova er.....de är såna här gånger jag önskar att jag hade bil själv så jag slapp tvinga mig på folk hela tiden även om dom gärna lånar ut är de ändå jobbigt :blush:
»♥«
Nää nu ska jag fortsätta söka bil å sen ska jag titta på tv en stund å lägga ner mitt huvud så de får vila en stund till för de verkar inte vilja ge sig riktigt å de är jobbigt men men sånt händer.
Hoppas ni har haft de bra i dag å kan njuta av kvällen med era nära å kära för de förtjänar alla att få göra efter en lång arbetsdag så njut av kvällen alla.
»♥«
» VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA Å ALLA FÖRTJÄNAR DE «
»♥«

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de Tisdag å jag mår officiellt SKIIIIT ;(


»♥«
Så var de tisdag å jag mår officiellt SKIIIT kan man lugnt säga därav ingen blogg förrän nu tyvärr.
De började igår när jag skurat, tagit toan, röjt upp i köket å sen hämtat hem min son.....vilket tog en evighet för han fick jobba över så han var klar först vid tolv på natten MEN han var snäll å bjöd sin mamma på kaffe å kaka medans jag väntade så de var roligt å sen var de kul att se hur de ser ut där han jobbar å trivs så bra så snälla alla håll tummarna att han får vara kvar där nu.
»♥«
Sen när vi kom hem igen så var jag så otroligt trött å slut så ville bara gräva ner mig å skallen hade börjat dunka gode bra så orkade inte skriva nån nattblogg till er den tiden utan gick så gott som å la mig direkt å gjorde ett tappert försök att sova.......:S.......vilket misslyckades fatalt så somnade inte förrän efter tre på natten å vaknade imorse med en hej dundrande huvudvärk så straffet för städningen väntade bara en dag extra innan de slog till, vad förvånad jag blev INT ALLS :mad:
»♥«
Men jag tar den straffen för att få fint hemma så idag har jag bara kunnat ligga å vila å ta de lugnt å de var skönt plus att de verkligen behövdes kan jag lova er så man har inte gjort många knop alls.
Men så kom min gumma förbi en stund å de gjorde allt mycke bättre då kunde jag koppla bort smärtan en stund å bara njuta av sällskapet för de är alltid roligt när min gumma tittar in.
Sen hjälpte jag henne att sätta skyddsfilm på hennes bonusdotters mobil å så plåstrade jag om hennes fötter som harde rejäla sprickor å tro mig dom var djupa så att hon har ont när hon går förstår jag full å fast de skulle jag oxå ha.
»♥«
Men nu är jag själv igen å försöker ragga en bil så jag kan hämta hem min son från jobbet ikväll lika jobbigt varje kväll att ringa å fråga folk man känner sig påträngande å jobbig å de är inte skoj alls kan jag lova er.....de är såna här gånger jag önskar att jag hade bil själv så jag slapp tvinga mig på folk hela tiden även om dom gärna lånar ut är de ändå jobbigt :blush:
»♥«
Nää nu ska jag fortsätta söka bil å sen ska jag titta på tv en stund å lägga ner mitt huvud så de får vila en stund till för de verkar inte vilja ge sig riktigt å de är jobbigt men men sånt händer.
Hoppas ni har haft de bra i dag å kan njuta av kvällen med era nära å kära för de förtjänar alla att få göra efter en lång arbetsdag så njut av kvällen alla.
»♥«
» VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA Å ALLA FÖRTJÄNAR DE «
»♥«

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON