Så var fredagen snart över........:tired:

:tired: Så var snart Fredagen över å tröttheten bör lägga sig över mig TACK :tired:
:tired:

:tired:
Så lider fredagen mot sitt slut å jag med den för är sååååå trött sååååå nu skulle kunna somna ståendes känns de som men sen har vi då den där lilla lilla lilla faan i blå luva som inte vill infinna sig på plats så jag får sova de jag behöver så han är de skottpengar på nu helt klart.
Men finns en facebook sida som en vän till mig startat Häxan gå med där om ni inte får sova på nätterna fast ni behöver de här är sidan
:tired:
"Vi som vill Att JOHN BLUND ska komma även om det inte verkar så..."
:tired:
Den är egentlige skapad bara för att en rolig grej helt enkelt men lite sanning ligger de i de hela eftersom den stämmer vi med kronisk värk får sova värligt lite mindre än vad vi behöver.
Så sidan är skapad för att andra nattugglor med sömnproblem kaqn få chansen att prata av sig om de skulle behövas å de svaras på meddelanden i den takt man hinner så ta de inte så allvarligt.
:tired:
Nu har jag varit ut med hundarna, hoppat i jamasen, bäddat ut sängen å hämtat en gammal dator i förrådet som min son slka hiva iväg till nån kompis som ska ha den i ett garage tror jag så då passar ju en sån gammel dator bra som inte är hela värden om nån stjäl om nu nån verkligen vill ödsla energi på att stjäla en sån knappast troligt då börjar jag då skratta.
:tired:
Så nu väntar jag att min son ska komma hem från sitt jobb för i dag får han gå hem även fast jag vet att han är trött så måste han de för jag har inte nån bil idag så enkelt är de bara.
Men de är plusgrader idag så de gör inte nånting då kan han gott gå en gång för han dör inte av de å de är bättre jag sparar å låna bil när de är kallt istället å de verkligen behövs.
:tired:
Nää nu ska jag återgå till att slappa å mysa med hundarna resten av kvällen så ha de gott alla önskar er Natti Natti innan jag kryper in under filten med min små liv.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var fredagen snart över........:tired:

:tired: Så var snart Fredagen över å tröttheten bör lägga sig över mig TACK :tired:
:tired:

:tired:
Så lider fredagen mot sitt slut å jag med den för är sååååå trött sååååå nu skulle kunna somna ståendes känns de som men sen har vi då den där lilla lilla lilla faan i blå luva som inte vill infinna sig på plats så jag får sova de jag behöver så han är de skottpengar på nu helt klart.
Men finns en facebook sida som en vän till mig startat Häxan gå med där om ni inte får sova på nätterna fast ni behöver de här är sidan
:tired:
"Vi som vill Att JOHN BLUND ska komma även om det inte verkar så..."
:tired:
Den är egentlige skapad bara för att en rolig grej helt enkelt men lite sanning ligger de i de hela eftersom den stämmer vi med kronisk värk får sova värligt lite mindre än vad vi behöver.
Så sidan är skapad för att andra nattugglor med sömnproblem kaqn få chansen att prata av sig om de skulle behövas å de svaras på meddelanden i den takt man hinner så ta de inte så allvarligt.
:tired:
Nu har jag varit ut med hundarna, hoppat i jamasen, bäddat ut sängen å hämtat en gammal dator i förrådet som min son slka hiva iväg till nån kompis som ska ha den i ett garage tror jag så då passar ju en sån gammel dator bra som inte är hela värden om nån stjäl om nu nån verkligen vill ödsla energi på att stjäla en sån knappast troligt då börjar jag då skratta.
:tired:
Så nu väntar jag att min son ska komma hem från sitt jobb för i dag får han gå hem även fast jag vet att han är trött så måste han de för jag har inte nån bil idag så enkelt är de bara.
Men de är plusgrader idag så de gör inte nånting då kan han gott gå en gång för han dör inte av de å de är bättre jag sparar å låna bil när de är kallt istället å de verkligen behövs.
:tired:
Nää nu ska jag återgå till att slappa å mysa med hundarna resten av kvällen så ha de gott alla önskar er Natti Natti innan jag kryper in under filten med min små liv.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON