Torsdag å jag ler ännu :D



Torsdag å jag ler ännu :D:D:D nää så illa är de inte för de där lät som om de var jobbigt å ursäkta mig men shopping när blev de jobbigt?????.....När jag å min gumma åker på shopping så har vi bara skoj helt enkelt de enda jobbiga med den shoppingen är mat shoppingen den är inte kul men ett nödvändigt ont om vi ska överleva här hemma. ;)

Jag å gumman for tidigt idag oxå för skulle först med hennes hund till veterinären å tömma analsäckarna.....ursäkta mig men hur många av er som har hund har gjort de nån gång???
Tro mig de är en av dom värsta dofter en näsa behöver uppleva å jag är absolut inte de minsta kräsen men tekniken att andas med munnen som jag lärde mig när jag jobbade i långvården den tekniken kom väl till pass tro mig :S så henne lämnade vi av genast hemma efteråt för den doften vill man inte att bilen ska bestå av en hel dag kan jag lova er.

Sen for vi å tog en kaffe så den här månaden har vi hunnit få oss TVÅ kaffestunder på TVÅ dagar kan inte bli bättre än så ju......sen gick vi runt å kollade i affärer ett tag å hittade kuddar till min soffa på Ohlssons tyger i stället för på indiska som passade utmärkt till min soffa å överkastet så jag blev super nöjd så MILJONERS TACK GUMMAN MIN :love: hittade även två kuddfodral som passade ihop med allt fick bägge för 55:- på rean där som jag själv köpte å vart supernöjd med.

Sen var vi på Cubus å kollade på kläderna på rean å där hittade jag en kofta för 79:- en finstickad tunn långärmad för 79:- å ett linne för 49:- super fina alla å igår vart de ett läckert linne för 150:- å tights för 100:- på rean de oxå å till sist en snygg topp för 50:- på Lindex även den på rean så har gjort rejäla kap idag å igår som jag älskar alla av dom å är supernöjda med.

De som är för mig är att jag sällan köper nåt alls till mig själv mer än nöden kräver så att kunna unna sig detta utan problem för en gångs skull känns underbart måste jag erkänna å framför allt att hitta så pass mycke som passade så sent in på rean brukar vara de svåraste så de gör mig ännu nöjdare om de går att vara de :D

Sen var de ICA MAXI som gällde å storhandla för de gjorde jag inte igår så de var dags för de idag å de brukar jag gruva mig för eftersom de tar sån tid å jag brukar ha svårt att hålla kvar fokus på de jag gör för mycke folk skapar kaos för mig å min skalle.....men gumman vet exakt vad som behöver göras så att jag kommer tillbaka å får in fokus igen på de jag ska göra så de känns bra.
Men fick ett superfint duschdraperi av min gumma oxå har sneglat på detta flera gånger men inte nämnts att köpa de så nu fick jag de av min underbara gumma som är mitt allt numera min skatt.
Men nu är allt gjort å jag har packat upp allt så nu njuter jag bara av lugnet runt mig å mina hundar å njuter i min nya koft varm å skön är den som bara den :love::love:

Men självklart hittade jag lite extragott till mina hundar oxå idag på djuraffären för dom får man ju inte glömma i allt dom ska ju oxå ha de lite extra bra mellan varven så hittade ben som ska göra andedräkten bättre å lite hundsnacks för när dom är extra duktiga som vid kloklippning eller annat som ska göras med dom så vart nöjd med de oxå å de var hundarna oxå såg jag när dom fick av de goda när vi kommit hem.

Så nu sitter jag å tänkte att en liten blogg om dagen måste jag ju peta ihop innan kvällen är slut för Matte ska hämta min son min gummas karl så jag slipper ut å frysa nå ikväll vilket är underbart helt enkelt för är frusen ikväll känner jag brrrrr.......:S

Men hoppas ni haft en lika bra dag idag å inte helt frusit bort pga att de är så kallt ute idag för jag frös men nu är de lugnt när jag sitter inne i värmen å myser å ska så göra hela kvällen känner jag för de förtjänar jag idag så är de bara ha ha ha :D:D

VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA SÅ HÖRS VI SENARE INNAN JAG SKA SOVA


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Torsdag å jag ler ännu :D



Torsdag å jag ler ännu :D:D:D nää så illa är de inte för de där lät som om de var jobbigt å ursäkta mig men shopping när blev de jobbigt?????.....När jag å min gumma åker på shopping så har vi bara skoj helt enkelt de enda jobbiga med den shoppingen är mat shoppingen den är inte kul men ett nödvändigt ont om vi ska överleva här hemma. ;)

Jag å gumman for tidigt idag oxå för skulle först med hennes hund till veterinären å tömma analsäckarna.....ursäkta mig men hur många av er som har hund har gjort de nån gång???
Tro mig de är en av dom värsta dofter en näsa behöver uppleva å jag är absolut inte de minsta kräsen men tekniken att andas med munnen som jag lärde mig när jag jobbade i långvården den tekniken kom väl till pass tro mig :S så henne lämnade vi av genast hemma efteråt för den doften vill man inte att bilen ska bestå av en hel dag kan jag lova er.

Sen for vi å tog en kaffe så den här månaden har vi hunnit få oss TVÅ kaffestunder på TVÅ dagar kan inte bli bättre än så ju......sen gick vi runt å kollade i affärer ett tag å hittade kuddar till min soffa på Ohlssons tyger i stället för på indiska som passade utmärkt till min soffa å överkastet så jag blev super nöjd så MILJONERS TACK GUMMAN MIN :love: hittade även två kuddfodral som passade ihop med allt fick bägge för 55:- på rean där som jag själv köpte å vart supernöjd med.

Sen var vi på Cubus å kollade på kläderna på rean å där hittade jag en kofta för 79:- en finstickad tunn långärmad för 79:- å ett linne för 49:- super fina alla å igår vart de ett läckert linne för 150:- å tights för 100:- på rean de oxå å till sist en snygg topp för 50:- på Lindex även den på rean så har gjort rejäla kap idag å igår som jag älskar alla av dom å är supernöjda med.

De som är för mig är att jag sällan köper nåt alls till mig själv mer än nöden kräver så att kunna unna sig detta utan problem för en gångs skull känns underbart måste jag erkänna å framför allt att hitta så pass mycke som passade så sent in på rean brukar vara de svåraste så de gör mig ännu nöjdare om de går att vara de :D

Sen var de ICA MAXI som gällde å storhandla för de gjorde jag inte igår så de var dags för de idag å de brukar jag gruva mig för eftersom de tar sån tid å jag brukar ha svårt att hålla kvar fokus på de jag gör för mycke folk skapar kaos för mig å min skalle.....men gumman vet exakt vad som behöver göras så att jag kommer tillbaka å får in fokus igen på de jag ska göra så de känns bra.
Men fick ett superfint duschdraperi av min gumma oxå har sneglat på detta flera gånger men inte nämnts att köpa de så nu fick jag de av min underbara gumma som är mitt allt numera min skatt.
Men nu är allt gjort å jag har packat upp allt så nu njuter jag bara av lugnet runt mig å mina hundar å njuter i min nya koft varm å skön är den som bara den :love::love:

Men självklart hittade jag lite extragott till mina hundar oxå idag på djuraffären för dom får man ju inte glömma i allt dom ska ju oxå ha de lite extra bra mellan varven så hittade ben som ska göra andedräkten bättre å lite hundsnacks för när dom är extra duktiga som vid kloklippning eller annat som ska göras med dom så vart nöjd med de oxå å de var hundarna oxå såg jag när dom fick av de goda när vi kommit hem.

Så nu sitter jag å tänkte att en liten blogg om dagen måste jag ju peta ihop innan kvällen är slut för Matte ska hämta min son min gummas karl så jag slipper ut å frysa nå ikväll vilket är underbart helt enkelt för är frusen ikväll känner jag brrrrr.......:S

Men hoppas ni haft en lika bra dag idag å inte helt frusit bort pga att de är så kallt ute idag för jag frös men nu är de lugnt när jag sitter inne i värmen å myser å ska så göra hela kvällen känner jag för de förtjänar jag idag så är de bara ha ha ha :D:D

VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA SÅ HÖRS VI SENARE INNAN JAG SKA SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON