UTMANINGEN är utmanad :D


till
utmaningen!
Jag har blivit utmanad av Linda Hummingbird att svara på dessa frågor å sen skicka utmaningen vidare så här kommer svaren :D

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
- Jag följer ett helt gäng bloggar men alla jag följer finns listade under min länkar.

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
- Nästan alla av dom är dagboksbloggar tycker om dom för dom handlar om vanliga människors liv å hur dom mår å man får mycke ideer från andras bloggar om pynt å pyssel.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
- Ja de får jag verkligen hoppas för jag är mig själv på både gott å ont....har alltid varit väldigt frispråkig å älskar att skriva så blir förvånad om dom inte tycker bloggen är jag.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
- Nää gränsen satte jag upp långt innan jag startade bloggen tex jag utger inte mina familjemedlemmar vid namn å jag nedvärderar inte nån i min blogg så vida den människan inte gett sig på mig först då kan jag försvara mig, å jag skriver om nästan allt i mitt liv utan omsvep för skäms inte för nånting som jag varit med om.

I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
- Noll utsträckning jag bloggar för MIN EGEN SKULL absolut ingen annans jag har bloggen för att ventilera ut sånt jag vill ha ur mig för att leva med min kroniska värk gör att jag behöver den för att ventilera å samtidigt träffa nya vänner.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
- Nää tyvärr inte haft de nöjet ännu men de finns flera av dom jag lärt känna genom bloggen som jag verkligen skulle vilja träffa irl....hon som utmanade mig är en av dom Malin ena annan mfl.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
- Hmmm.....väldigt svår fråga att besvaraeftersom jag går hemma å har all tid i världen över för att blogga men för en del kan de nog vara de tex om man är en människa som har lätt att ta lla upp över saker å ting så ska man nog inte blogga för en del kan verkligen vara elak i kommentarerna å såna är bara ute efter att såra å är men lite känslig eller osäker av sig kan man nog ta skada av de.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
- Nackdelen är just den med såna som är ute efter att trycka ner andra för att själv må bra å skriver den ena osanningen efter den andra i sina bloggar allt för att få läsare.....de är en STOR nackdel å så har vi dom som är så fega att dom måste kommentera anonymt för dom vågar inte stå för vad dom skriver själva sånt är nackdelen med bloggandet ut för mig.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
- Ja de tror jag så vida jag har en fungerande dator då så lär jag fortsätta för älskar som sagt att skriva å lära känna nya människor.

Å nu var den utmaningen avklarad NÄSTAN för nu är de min tur att utmana nån annan i min tur ;)
men måste bara säga TACK Linda de var en skoj grej att göra.

Här är dom jag utmanar XAN, GUMMAN MIN, MALIN KARLSTRAND, SUSANNA, MIRKA

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

UTMANINGEN är utmanad :D


till
utmaningen!
Jag har blivit utmanad av Linda Hummingbird att svara på dessa frågor å sen skicka utmaningen vidare så här kommer svaren :D

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
- Jag följer ett helt gäng bloggar men alla jag följer finns listade under min länkar.

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
- Nästan alla av dom är dagboksbloggar tycker om dom för dom handlar om vanliga människors liv å hur dom mår å man får mycke ideer från andras bloggar om pynt å pyssel.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
- Ja de får jag verkligen hoppas för jag är mig själv på både gott å ont....har alltid varit väldigt frispråkig å älskar att skriva så blir förvånad om dom inte tycker bloggen är jag.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
- Nää gränsen satte jag upp långt innan jag startade bloggen tex jag utger inte mina familjemedlemmar vid namn å jag nedvärderar inte nån i min blogg så vida den människan inte gett sig på mig först då kan jag försvara mig, å jag skriver om nästan allt i mitt liv utan omsvep för skäms inte för nånting som jag varit med om.

I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
- Noll utsträckning jag bloggar för MIN EGEN SKULL absolut ingen annans jag har bloggen för att ventilera ut sånt jag vill ha ur mig för att leva med min kroniska värk gör att jag behöver den för att ventilera å samtidigt träffa nya vänner.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
- Nää tyvärr inte haft de nöjet ännu men de finns flera av dom jag lärt känna genom bloggen som jag verkligen skulle vilja träffa irl....hon som utmanade mig är en av dom Malin ena annan mfl.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
- Hmmm.....väldigt svår fråga att besvaraeftersom jag går hemma å har all tid i världen över för att blogga men för en del kan de nog vara de tex om man är en människa som har lätt att ta lla upp över saker å ting så ska man nog inte blogga för en del kan verkligen vara elak i kommentarerna å såna är bara ute efter att såra å är men lite känslig eller osäker av sig kan man nog ta skada av de.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
- Nackdelen är just den med såna som är ute efter att trycka ner andra för att själv må bra å skriver den ena osanningen efter den andra i sina bloggar allt för att få läsare.....de är en STOR nackdel å så har vi dom som är så fega att dom måste kommentera anonymt för dom vågar inte stå för vad dom skriver själva sånt är nackdelen med bloggandet ut för mig.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
- Ja de tror jag så vida jag har en fungerande dator då så lär jag fortsätta för älskar som sagt att skriva å lära känna nya människor.

Å nu var den utmaningen avklarad NÄSTAN för nu är de min tur att utmana nån annan i min tur ;)
men måste bara säga TACK Linda de var en skoj grej att göra.

Här är dom jag utmanar XAN, GUMMAN MIN, MALIN KARLSTRAND, SUSANNA, MIRKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON